کوآلکام تولید چیپست Snapdragon 855 را تأیید کرد

شرکت کوآلکام تأیید کرد که چیپست Snapdragon 855 در پردازشگرهای 7 نانومتری تولید خواهد شد.

کوآلکام تولید چیپست Snapdragon 855 را تأیید کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است در مورد چیپست‌های نسل بعد شرکت کوآلکام شایعاتی به گوش می‌رسد. این شرکت به تازگی شایعات به گوش رسیده را تأیید کرد. بر اساس این خبرها، قرار است Snapdragon 855 در پردازشگرهای 7 نانومتری و معماری TSMC ساخته شود. تولیدات محدود این کمپانی در حال حاضر آغاز شده و مشتریان شرکت کوآلکام نمونه‌های تست خود را دریافت کرده‌اند.

پیش از این، تولید مودم‌های X24 و X50 روی بخش‌های 7 نانومتری تأیید شده بودند. مودم‌های X50 اولین مودم‌هایی خواهند بود که در زمره مودم‌های 5G قرار می‌گیرند.

Snapdragon 855 عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل خود خواهد داشت، با باتری سازگاری بیشتری دارد و پردازش با کمک هوش مصنوعی به آن اضافه خواهد شد. بر اساس گفته‌های کوآلکام گوشی‌های مجهز به چیپست Snapdragon 855 در سه ماهه اول سال 2019 به بازار معرفی خواهند شد.

گفتنی است، کوآلکام نام Snapdragon 855 را برای این چیپست تأیید نکرده اما بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری این نام را برای نسل بعدی پردازنده کوآلکام حدس می‌زنند.

کوآلکام تولید چیپست Snapdragon 855 را تأیید کرد

انتهای پیام/

نسل بعدی چیپست پردازنده کوآلکام تولید خواهد شد

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار