بویراحمد:

همایش تقدیر از معلم قدیمی دهستان کاکان بویراحمد

در ابتکاری ماندگار اهالی منطقه کاکان بویراحمد از خدمات 50ساله معلم روستای خود تقدیر کردند.

همایش تقدیر از معلم قدیمی دهستان کاکان بویراحمدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اهالی روستای منصورخانی منطقه کاکان بویراحمد وجمعی از دانش آموختگان استاد محمدصابر زاده باقری از خدمات آموزشی وپرورشی 50سال وی در عرصه تعلیم وتربیت تقدیر کردند.
آقای محمدصابر زاده باقری سال1348از دانشسرای عشایری شیراز فارغ التحصیل شد وسال48شغل معلمی را در دشت گز گچساران با60دانش آموز آغاز کرد.
وی گفت:سال1351در روستای منصورخانی کاکان تدریس را با 180دانش آموز آغاز کردم که بیشتر آنها هم اکنون از مسئولان-کارمندان-پزشکان ومهندسان هستند.
محمدصابر زاده باقری افزود: چند سال بعد از بازنشستگی در سال1378نخستین مدرسه غیرانتفاعی استان را تأسیس کردم که هم اکنون 180کادرآموزشی و2هزار و500دانش آموز دارد.
وی ادامه داد:بسیار خوشحالم که در این برنامه از مقام معلم تجلیل شد وافزون برآن خوشحالی من از تربیت کسانی است که هم اکنون کارگزاران جامعه هستند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان در این همایش هم گفت: با توجه به جایگاه ویژه معلم در فرهنگ دینی وملی ضرورت دارد تقدیر از معلم بعنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
هادی زارع پور بیان کرد: تقدیر از مقام معلم سنت حسنه ای است که محدود به یک روز خاص وشخص معین نیست وزیبنده همه معلمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.