مقصودی در تشریح نشست کمیسیون شوراها:

جلسه بررسی استیضاح وزیر کشور با حضور رحمانی فضلی برگزار شد/ دلایل استیضاح کنندگان در حد وزیر نیست

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از برگزاری جلسه بررسی استیضاح وزیر کشور در کمیسیون شوراها خبر داد.

جلسه بررسی استیضاح وزیر کشور با حضور رحمانی فضلی برگزار شد / دلایل استیضاح کنندگان در حد وزیر نیستمقصودی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: جلسه امروز با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و نمایندگان درخواست کنندگان استیضاح وزیر برگزار شد.

وی ادامه داد: کواکبیان، ساری و چنارانی به عنوان نمایندگان طراحان استیضاح رحمانی فضلی در این جلسه سوالات و مسائل خود را مطرح کردند که در ادامه وزیر کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار  کرد: بنده معتقدم جواب های وزیر کشور قانع‌کننده بود و اکثرا اعضای کمیسیون شوراها از پاسخ‌های وزیر قانع شدند حتی بنده که یکی از امضاکنندگان استیضاح بودم با پاسخ‌های وزیر امضای خود را پس گرفتم.

مقصودی تصریح کرد: نمایندگان طراحان استیضاح رحمانی فضلی در این جلسه پاسخ نهایی خود را اعلام نکردند و قرار شد بعدا بگویند اما اگر وزیر کشور با این شرایط و توضیحات امروز بخواهد در جلسه استیضاح خود در صحن علنی شرکت کند مطمئنا استیضاح وی رأی نخواهد آورد.

وی تأکید کرد: اظهارات و دلایل استیضاح رحمانی فضلی قانع‌کننده نبوده و در حد استیضاح وزیر کشور نیست.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۹:۴۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
شخصی مثل قالیباف میتواند برای پست وزارت کشور خیلی مناسب باشد اگر وزیر کشور فرد نظامی باشد بهتر میتواند این وزارت حساس را اداره کند‌.
آخرین اخبار