پذیرش بیش از 214 هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: 214 هزار و 171 نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند.

پذیرش بیش از 214 هزار نفردر ستادهای اسکان فرهنگیان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پورداوود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به پذیرش 214 هزار و 171 نفر اشاره کرد و افزود: بر این اساس 98 هزار و 923 نفر در قالب 27 هزار و 482 خانوار میهمان فرهنگی در مدارس اسکان‌پذیر و اقامتی آموزش و پرورش استان اقامت داشتند.

وی با اشاره به اینکه پذیرش خانواده‌های فرهنگی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان تا 15 شهریورماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال 19 پایگاه در 19 منطقه آموزشی برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: یک‌هزار و 471 کلاس در سطوح مختلف برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

پورداوود افزود: 184 کلاس در گروه ویژه، یک‌هزار و 51 کلاس در گروه «الف» و 236 اتاق در گروه «ب» مسافران و گردشگران را در ایام تعطیلات تابستان پذیرش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال ظرفیت اتاق‌های ویژه را افزایش دادیم، عنوان کرد: ظرفیت اتاق‌های ویژه 103 مورد، اتاق‌های «الف» 69 مورد و گروه «ب» 26 اتاق است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال 3 مدرسه در ناحیه یک و 2 همدان به اتاق‌های ویژه مجهز شدند که امکانات بیشتری نسبت به سایر اتاق‌ها دارند، عنوان کرد: تابستان سال گذشته در گروه «ج» که دارای حداقل امکانات و تجهیزات بودند مسافر اسکان داده نشد.

انتهای پیام/ب

پذیرش مسافران در ستاد اسکان مسافران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.