هک کردن حساب تلگرام همسر به دلیل سوء‌ظن

فردی که حساب تلگرام همسرش را هک کرده بود، گفت: به دلیل شک نسبت به ارتباطات همسرم در فضای مجازی، اقدام به هک تلگرام وی‌ نمودم.

هک کردن حساب تلگرام همسر به دلیل سوء‌ظنبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ فرامرز شاکری رئیس پلیس فتا استان کردستان با بیان اینکه خانمی اهل و ساکن سنندج با ارائه مرجوعه‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب سنندج با موضوع دسترسی غیر مجاز به داده‌های رایانه‌ای‌، به پليس فتا مراجعه نمود، اظهار کرد: در تحقیق از شاکیه، وی ادعا داشت شخصی در فضای مجازی و از طريق شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به نفوذ در اکانتش نموده و به کلیه‌ مطالب رد و بدل شده با مخاطبین و عکس‌هایش دسترسی پیدا کرده، لذا نامبرده شکايت و تقاضايی رسيدگی به موضوع را داشت.

وی افزود: مراتب در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرايم سايبری اين پليس قرار گرفته و در اين رابطه پرونده تشکيل گرديد و پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی لازم‌، شخصی اهل و ساکن سنندج که اقدام به هک تلگرام و انتشار تصاویر خصوصی شاکیه نموده بود‌، شناسایی گردید‌.

سرهنگ شاکری گفت: با هماهنگی مقام قضایی نامبرده به پلیس فتا احضار و از متهم تحقیق به عمل آمد‌، متهم گفت که شاکیه همسر بنده است و به دلیل شکی که نسبت به وی مبنی بر ارتباط همسرم در فضای مجازی با اشخاص دیگری دارم، اقدام به هک تلگرام و رصد محتویات و چت‌های وی‌ نمودم و بیشتر انگیزه ‌من کنجکاوی و بد‌گمانی به همسرم بود‌.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در نهايت با توجه به اعتراف متهم به بزه انتسابی پرونده تکميلاً در معيت طرفين به دادسرا ارسال و برای متهم به اتهام دسترسی غیر مجاز به داده‌های رایانه‌ای قرار قانونی مناسب صادر گردید‌.

سرهنگ شاکری گفت: افراط در استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بین زوجین موجب تردید در روابط خانوادگی خواهد شد و آنها باید بدانند که تنها در کنار هم بودن کافی نیست و باید با هم باشند.

وی به زوجین توصیه کرد: از قرار دادن تصاویر خصوصی و خانوادگی در شبکه‌‌های اجتماعی اجتناب نمایند و در استفاده از شبکه‌های اجتماعی تنظیمات امنیتی و خصوصی مربوطه را انجام دهند تا هر کسی به اطلاعات شخصی و خصوصی آنها دسترسی نداشته باشد‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
شبکه های اجتماعی باعث شک و سو ظن زن و شوهر می شود ،کسی که می خواهد در شبکه های اجتماعی فعالیت کند قید زندگی آرام و همسر وفادار را بزند ،خود دانید .یا حق
Iran (Islamic Republic of)
خودمون
۱۳:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
تلگرام هک شدنی نیس.
شوهرش تلگرامو با ۲تا شماره نصب کرده و اون یکی شماره خودشه ک وقتی پیام میاد رو ۲تا شماره میاد اونم همرو میدیده.
پس اسم هک تلگرامو روش نذارید.
البته همه میدونن تلگرام ی هیچ عنوان هک نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
برید سروش دیگه خیانت چت با نامحرم اینا نیست تازه تو سروش دلار 2500 قیمت داره همه هم تو سوئیس زندگی میکنن انقدر سروش خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
مث من ک چیزی از شبکه ها نمیفهمم یاید مواظب باشم
آخرین اخبار