گوگل در تلاش درست کردن باگ به وجود آمده برای گوشی‌های Pixel XL

شرکت گوگل پس از باگ به وجود آمده با شارژر سریع گوشی‌های Pixel XL پس از ارتقا به اندروید 9، در تلاش است این مشکل را رفع کند.

گوگل در تلاش درست کردن باگ به وجود آمده برای گوشی‌های Pixel XLبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز یکشنبه بود که تمام فضای مجازی با سر و صدایی که به خاطر مشکل به وجود آمده برای شارژرهای سریع گوشی‌های Pixel XL پس از ارتقای سیستم عامل آن‌ها به اندروید 9 Pie، پر شده بود. مشکل به وجود آمده برای کاربران این گوشی‌ها اینگونه بود که آن‌ها پس از آپدیت کردن سیستم عامل دستگاه‌های خود نمی‌توانستند از شارژرهای سریع آن استفاده کنند چون آن‌ها به درستی عمل نمی‌کردند.

شرکت گوگل پس از دریافت گزارش‌هایی از این قبیل به کاربران خود اعلام کرد که این قضیه را با تیم تولید و مهندسی شرکت گوگل در میان گذاشته و این تیم در حال بررسی این موضوع هستند. پس از به دست آمدن یک نتیجه مطلوب این مسئله را با کاربران در میان خواهند گذاشت.

این روزها، گوگل به نتیجه مطلوبی رسیده است و ظاهرا مشکل به وجود آمده در گوشی‌های Pixel XL از آپدیت اندرویدی است که برای این گوشی‌ها عرضه شده است. این نسخه به Pixel XL اجازه نمی‌دهد که از شارژر سریع استفاده کند و الکتریسیته را از USB-C به دستگاه منتقل نمی‌کند. این مشکل تنها برای دستگاه‌های Pixel XL به وجود آمده است و گوشی‌هایی از جمله Pixel 2 و Pixel 2 XL که از همین شارژر استفاده می‌کنند، با این مشکل روبرو نشده‌اند.

کاربران گوشی‌های Pixel XL باید چند هفته منتظر یک آپدیت دیگر برای اندروید دستگاه خود باشند تا این مشکل برای آن‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/

گوگل برای رفع مشکل شارژرهای سریع Pixel XL تلاش می‌کند

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار