توقف عملیات عمرانی پیست دوچرخه سواری نقش جهان / حضور سه رکاب‌زن اصفهانی در مسابقات آسیایی جاکارتا

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان از پیشرفت نکردن عملیات عمرانی دوچرخه سواری نقش جهان انتقاد کرد.

جلیل عباسپور در گفت وگو خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به ملی‌پوشان دوچرخه‌سوار اصفهانی گفت:امیرحسین جمشیدیان،حسین ناطقی دو شرکت‌کننده در مسابقات آسیایی جاکارتا است.

وی افزود: ساجده سیاحیان هم بانوی دوچرخه سوار شرکت کننده در این مسابقات است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان در مورد مصدومیت  پیش آمده برای جمشیدیان گفت: در صورت بهبودی و مجوز پزشک و مربی تیم، امیدواریم بتواند خود را به این مسابقات برساند.

عباسپور با اشاره به آمادگی دوچرخه‌سواران عنوان کرد: این سه نفر با شرکت در اردوهای سه ماه در تیم ملی کنار مربیان داخلی و خارجی و تمرین در شهر‌هایی با تشابه آب و هوایی ‌ به شهر جاکارتا، مانند استان گیلان و مازندران،آمادگی لازم را برای شرکت در این مسابقات پیدا کرده‌اند.

وی به مسابقات مختلف کشوری و استانی برگزارشده اشاره کرد و گفت: در مسابقات کشوری رده‌ی بزرگسالان آقایان،مقام سوم وبا نوان موفق به کسب مقام دوم شدند؛مسابقات نوجوانان نیز در کرمان در حال برگزاری است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان با اشاره به همکاری های این هیئت با معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش برای جذب نوجوانان و جوانان مستعدد در این رشته ورزشی ابراز امیدواری کرد:با فعالیت انجمن دوچرخه سواری آموزش و پرورش استعدادیاب‌ها به مدارس اعزام و از آبان ماه مسابقات دوچرخه سواری دانش‌آموزی برپا می‌شود.

عباسپور با بیان پیشرفت 15 درصدی پیست محدوده نقش‌جهان و توقف قعالیت‌های عمرانی این پیست، گفت: دو  سال است که عملیات عمرانی این پیست متوقف شده  و اگر می خواهیم در مسابقات شاهد کسب موفقیت باشیم باید پیست مناسب در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه درصد کمی از مسابقات در جاده و کوهستان برگزار می شود، افزود: 70 درصد مدال‌آوری تیم‌های مختلف مربوط به مسابقاتی است که در  پیست برگزار می‌شود.

انتهای پیام /س

وضعیت هیات دوچرخه سواری در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.