جوان فسائی بدون حضور مسئولان رکورد زد

جوان اهل بخش ششده و قره بلاغ با انجام حرکت روپایی با توپ رکورد زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمود فیضی جوان اهل بخش ششده و قره بلاغ روستای دولت آباد فسا در یک اقدام ورزشی با انجام حرکت روپایی با توپ رکورد زد.

این جوان ورزشکار مسیر ۲۷ کیلومتری از حرم تا حرم از قبور شهدای مدافع حرم در جوار امام زاده شهیدان روستای امیرحاجیلو تا زیارت قبر سردار شهید مرتضی جاویدی در امام زاده سید شمس الدین روستای جلیان را در دو ساعت و سی و پتج دقیقه طی کرد.

وی ابتدا یک مسیر ۲ کیلومتری را در مدت ۳۵ دقیقه پیاده با توپ هندبال روپایی زد و سپس با سوار شدن بر روی یک وانت نیسان حرکت هنر روپایی را به صورت سوار بر خودرو و عبور از چند روستا و شهر ششده تا زیارت قبر شهید مرتضی جاویدی را در دو ساعت طی کرد.

وی که دانشجوی ترم دوم دانشکده کشاورزی فسا و ۱۹ سال سن دارد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هدف از این کار خود را گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: من ۴ سال است که به صورت حرفه‌ای حرکت روپایی با بیش از ۱۰ توپ از ساچمه تا توپ بسکتبال را انجام می‌دهم، ولی متاسفانه تاکنون هیچ حمایتی از سوی مسئولان ورزش نشده ام.

وی ادامه داد: در حال حاضر من ۲۲۰ روپایی را در یک دقیقه انجام می‌دهم که متاسفانه به دلیل نداشتن بودجه مالی و اسپانسر مناسب نمی‌توانم در کتاب گینس ثبت رکورد کنم.

انتهای پیام/ن

رکوردشکنی جوان فسایی در حرکات روپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار