جشن تکلیف کودکان مددجو کمیته امداد برگزار شد

جشن تکلیف 300 دختر مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کریمی مسئول برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران تحت پوشش کمیته امداد کرمانشاه گفت : جشن تکلیف 300 دختر مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه  برگزار شد که بیشتر از خانواده های بی سرپرست، بدسرپرست و فقیر زیرپوشش کمیته امداد هستند که به سن تکلیف رسیده اند.

وی گفت : این نوع مراسم برای اولین بار در استان برای دختران زیرپوشش کمیته امداد برگزار می شود و به همت تشکل های خیران بانوان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه به دختران در این جشن بسته های آموزشی، کتاب های قصه، چادر نماز، سجاده، هدیه داده شد ، گفت: امور بانوان کمیته امداد در تمام مراحل زندگی در کنار این دختران از جمله کمک هزینه های تحصیلی، معیشتی، جهیزیه و سفرهای زیارتی و تفریحی خواهد بود.

خسروی مدیر موسسه خیریه مائده گفت: در موسسه خیریه مائده 40 بانو نیکوکار در کمک هزینه تحصیل، هزینه اعزام مددجویان به مسابقات ورزشی، جهیزیه دختران تحت پوشش کمیته استان مشارکت فعال دارند.

وی گفت : به ازای هر مددجو در این مراسم بیش از 150 هزار تومان و در مجموع بیش از 50 میلیون تومان خیرین هزینه کرده اند و بسته های آموزشی فرهنگی برای آنها فراهم شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اعتبار 50 میلیون تومانی هزینه برگزاری جشن تکلیف دخترتن تحت پوشش کمیته امداد

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.