خبرنگاران حس خوش بینی و امید را درمردم تقویت کنند

مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد گفت: اصحاب رسانه باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مطالعه وبه صورت تخصصی وحرفه‌ای کار کنندو حس خوش بینی وامید را درمردم تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد گفت: رسانه‌ها در تبیین اقتصاد مقاومتی کوتاهی کرده اند خبرنگاران بی ادعا و با کمترین پشتوانه تلاش صادقانه را انجام می‌دهند و باید حس خوش بینی وامید را درمردم تقویت کنند.

ماندگاری با اشاره به اینکه پیش از جنگ اقتصادی دچار جنگ رسانه‌ای بوده ایم واین یک جنگ نابرابر است بیان داشت: دوبند از سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مربوط به رسانه است ودشمن برنامه‌های خود را در این زمینه به طور واضح بیان کرده و در سه حوزه جنگ روانی، آشوب واقتصادی فعال است.

وی ادامه داد:رسانه‌ها باید مطابق بندبند سیاست اقتصاد مقاومتی مطالبه گری وگفتمان سازی ایجاد کنند تا دچار رفاه زدگی بیش از حد نشویم چراکه یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی اصلاح الگوی مصرف است.

مدیر عامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد با تاکید براینکه بعد فرهنگی واجتماعی اقتصاد مقاومتی به دست اصحاب رسانه است گفت: اصحاب رسانه باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مطالعه وبه صورت تخصصی وحرفه‌ای کار کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند گفت: اصحاب رسانه باید درسال جاری به مطالبه گری و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی بپردازند که از مرحله تحریم‌ها خارج و وارد جنگ شده ایم.

انتهای پیام/ی

رسانه‌ها باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.