اشرف غنی:

کمک های خارجی نمی تواند مشکلات ما را حل کند/ افغانستان در حال انتقال به نسل جدید است

رئیس جمهور افغانستان گفت: ما باید تحول پایدار ایجاد کنیم، زیرا کمک‌های خارجی نمی‌تواند عامل حل مشکلات طولانی‌مدت جوانان و ثبات پایدار افغانستان گردد.

 

کمک های خارجی نمی تواند مشکلات ما را حل کند/ افغانستان در حال انتقال به نسل جدید استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در نشستی در کابل اظهار داشت: این کشور در حال انتقال به نسل جدید است که این نسل، افغانستان را از جنگ و مشکلات نجات خواهد داد.

وی گفت: مقاومت در برابر اصلاحات وجود دارد اما من آواز رسای مردم را در این خصوص خواهانم، به عنوان اکثریت واقعی جامعه، صدایتان را بلند کنید و در این زمینه سهم بگیرید.

رئیس جمهور افغانستان اضافه کرد: ما باید تحول پایدار ایجاد کنیم، زیرا کمک‌های خارجی نمی‌تواند عامل حل مشکلات طولانی‌مدت جوانان و ثبات پایدار گردد.

اشرف غنی افزود که چهارسال قبل به افغانستان به چشم خطر دیده می‌شد، اما اکنون به دیده فرصت به آن نگریسته می شود.

وی استقلال فضایی افغانستان را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: ضمن مبارزه با خشکسالی و مدیریت سیلاب‌ها، به کیفیت تعلیمی نیز توجه می‌شود، زیرا سیستم معارف و تحصیلات عالی ما نیاز به تغییر اساسی دارد.

محمداشرف غنی تاکید کرد: ما به صلاحیت‌های قانونی کمیسیون‌های انتخاباتی احترام داریم و به هیچ‌کس اجازه مداخله نمی‌دهیم، مردم در انتخابات اشتراک کنند و جوانان از روند رای‌دهی در مراکز نظارت نمایند.

رئیس جمهور افغانستان در افزود: مردم در خصوص صلح اجماع دارند و دراین رابطه اجماع ملی، منطقه ای، کشورهای اسلامی و بین المللی وجود دارد و تاکید کرد که بحث صلح به نتیجه واضح خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۲:۱۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
جناب آقای اشرف غنی ،

ریاست جمهوری محترم کشور اسلامی افغانستان ،

سلام علیکم ،


بسم الله الرحمن الرحیم ،


لطفاً به تمام نیروهای نظامی و انتظامی دولتی دستور توقف درگیری ها را بدهید ،

لطفاً اجازه ورود نیروهای ویژه سازمان ملل متّحد به ایالت جلال آباد
در شرق کشور را صادر کنید ،

گروه یونسکو سازمان ملل متّحد برای همکاری در آن ایالت اقدام می کند ،


پیمان اشراقی ،

نماینده سازمان ملل متّحد .
آخرین اخبار