معرفی 540 طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات در اردبیل

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در بخش کشاورزی استان 540 طرح برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شد.

محسن مصطفایی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: امسال با هدف تحقق اهداف پیش بینی شده در زمینه اشتغال و افزایش سطح تولید در بخش کشاورزی استان 540 طرح برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شد.

وی افزود: این طرح ها در زمینه های دام و طیور اعم از دامداری های شیری و گوشتی و پرورش شترمرغ و بوقلمون، مرغ مادر و تخم گذار، صنایع تبدیلی و تکمیلی و نیز بخش تولیدات گیاهی اعم از گلخانه، کشت و احداث گیاهان دارویی و صنایع وابسته، تولید بذر، شیلات و آبزیان و مکانیزاسیون با محوریت خرید کمباین است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: بانک های عامل شامل بانک کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید بوده و سقف تسهیلات تعیین شده برای این طرح ها بیش از هزار و 720 میلیارد ریال است.

به گفته مصطفایی، مجموع سرمایه گذاری برای اجرای طرح ها با احتساب سهم آورده شخصی سرمایه گذاران و تسهیلات بیش از 2 هزار و 150 میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: با اجرای این طرح ها برای هزار و 700 جوان جویای کار زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

مصطفایی گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی متمایز از سایر بخش ها بوده که در این بخش سرمایه گذاران در تمام مراحل گام به گام توسط کارشناسان و مسئولان ذیربط همراهی شده و به لحاظ وابستگی تولید به شرایط منطقه ای و اقلیمی همواره تلاش ها برای کاهش ریسک معطوف می شود.

وی بیان کرد: حوزه کشاورزی از لحاظ تامین امنیت غذایی از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است لذا سرمایه گذاران در این بخش باید بدون نگرانی اقدام کرده و بدانند که طرح های آنها باعث ایجاد رونق اقتصادی و کارآفرینی و سودآوری بیشتر می شود.

انتهای پیام/ح

ایجاد زمینه اشتغال برای 1700 نفر در اردبیل

برچسب ها: کشاورزی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.