اعزام هفت ورزشکار و مربی کهگیلویه وبویراحمد به بازی های آسیایی

هفت ورزشکار و مربی از کهگیلویه وبویراحمد عازم مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: شش ورزشکار و یک مربی با تیم های ملی عازم بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی می شوند.

سید محمد تقی علوی افزود:این ورزشکاران در رشته های هندبال ،واترپلو ،کوراش و ژیمناستیک عضو تیم های ملی عازم این رقابتها می شوند.

علوی ادامه داد:علی رحیمی ،مجتبی حیدر پور و مهرداد صمصامی در رشته هندبال عضو باشگاه نفت و گاز گچساران ،حسین خالدی تبار و پیمان اسدی در رشته شنا ،شیرجه و واترپلو عضو باشگاه نفت و گاز گچساران ،طاهره آذر پیوند در رشته جودو و کوراش در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی حضور خواهند داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اضافه کرد:همچنین رحمان اکبری از مدرسان و کارشناسان استان ازسوی فدراسیون ژیمناستیک به عنوان روانشناس تیم ملی ژیمناستیک در رقابت های آسیایی جاکارتای اندونزی حضور می یابد.

آقای علوی ضمن ابراز خرسندی از حضور این ملی پوش در رقابت های آسیایی جاکارتای اندونزی گفت:پیش از این تنها نماینده استان در بازی های آسیایی به سال 2008 و در ماده پرتاب نیزه برمی گردد و از آن تاریخ تاکنون هیچ ورشکار و مربی از استان در این رویداد مهم حضور نداشته است.

انتهای پیام/د

اعزام هفت ورزشکار و مربی کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.