درآمد‌های مصوب امسال بوشهر ۲۴۰۰ میلیارد تومان است

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی بوشهر گفت: درآمد‌های مصوب امسال بوشهر ۲۴۰۰ میلیارد تومان است که در ۴ ماه نخست ۵۷۸ میلیارد تومان آن وصول شده است.

درآمد‌های مصوب امسال بوشهر ۲۴۰۰ میلیارد تومان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدجواد بیات در بوشهر، با بیان اینکه سهم درآمد وصولی استان بوشهر امسال ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تعیین شده اظهار داشت: سهم وصول درآمد در در ۴ ماه امسال ۸۱۰ میلیارد تومان تعیین شده که ۷۱.۳۶ درصد آن محقق شده است.

وی با اشاره به کاهش وصول درآمد‌های استان بوشهر در ۴ ماه نخست امسال گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۵۷۸ میلیارد تومان از درآمد‌های استان بوشهر بدون احتساب مالیات اشخاص حقوقی و دولتی وصول شده که نسبت به میزان تعیین شده به مبلغ ۸۱۰ میلیارد تومان ۲۹ درصد آن محقق نشده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی بوشهر با بیان اینکه درآمد‌های عمومی شامل درآمد‌های مالیاتی، حاصل از انحصارات و مالکیت دولت، فروش خدمات و کالا، جرائم و خسارات و درآمد‌های متفرقه است تصریح کرد: درآمد‌های عمومی استان بوشهر با احتساب اشخاص حقوقی دولتی در ۴ ماه نخست امسال ۸۱۰ میلیارد تومان تعیین شده که ۷۳۷ میلیارد تومان آن وصول شده است.

بیات با بیان اینکه عملکرد تحقق درآمد‌ها در ۴ ماه نخست امسال نسبت به مصوبه کاهش دارد گفت: بدون احتساب اشخاص حقوقی دولتی ۵۷۸ میلیارد تومان و با احتساب اشخاص حقوقی دولتی ۷۳۷ میلیارد تومان در ۴ ماه نخست امسال وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۰.۵۸ درصدی دارد.

بیات شناسایی مشمولان پرداخت مالیات اعم از افراد حقیقی و حقوقی را از مهم‌ترین برنامه‌های امسال دانست و تصریح کرد: بخش عمده‌ای از درآمد‌های مالیاتی استان بوشهر از واحد‌های اقتصادی، تجاری، منطقه پارس جنوبی و صنایع مستقر در استان بوشهر است و بخشی هم از مشاغل و مالیات غیر مستقیم در بخش‌های گوناگون است.

انتهای پیام/م

۵۷۸ میلیارد تومان درآمدهای استان بوشهر وصول شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.