اختصاص 0.27 درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش/حمایت از ورزش نباید محدود به زمان باشد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: سال گذشته در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بحث تخصیص 0.27 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نیز در این مراسم گفت: سال گذشته در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بحث تخصیص 0.27 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش به تصویب رسید و خوشبختانه با تصویب این موضوع کمک‌های مناسبی از لحاظ اعتباری برای توسعه حوزه ورزش کشور صورت گرفت.

محمد فیضی گفت: با تصویب این موضوع حدود یک میلیارد تومان برای تکمیل و بهره‌بردای خانه کشتی سرعین اختصاص یافت و امروز خوشبختانه شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این مجموعه هستیم که قطعا برای برگزاری اردوها و تمرینات تیم‌های ملی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

وی افزود: شهرستان سرعین سالانه بیش از 7 میلیون نفر مسافر و گردشگر دارد و علاوه بر گردشگران نیز تیم‌های مختلف ورزشی به ویژه در رشته ورزشی فوتبال در شهرستان سرعین اردوهای تداکارتی برگزار می‌کنند ولی متاسفانه نبود یک زمین چمن مناسب برای تمرینات مختلف معضل بزرگی برای شهرستان سرعین محسوب می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: از وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم که سالن‌های ورزشی مناسب و نیز یک زمین تمرینی چمن برای شهرستان سرعین احداث کنند تا تیم‌هایی که در این شهرستان برای اردوی تدارکاتی حاضر می‌شوند تمرینات خود را به طور مناسب انجام دهند.

فیضی بیان کرد: تلاش ما در مجلس این است که بسترهای مناسب برای حمایت از ورزش در جامعه را با قانون‌گذاری مناسب برای اهالی ورزش مهیا کنیم و انتظار داریم مسئولان ورزات ورزش و جوانان نیز همراه نمایندگان مجلس کمک حال ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در استان‌های کشور باشند.

وی گفت: استان اردبیل قهرمانان و پهلوانان بسیار زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح کشور و جهان معرفی کرده و باید وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای در تخصیص اعتبارات به این استان داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر،‌نمین و سرعین در مجلس با اشاره به اهمیت حمایت از حوزه ورزش و ورزشکاران اظهار کرد: حمایت از ورزش و ورزشکاران در هیچ یک از برهه زمانی نباید محدود باشد و نیاز است تا در این زمینه تلاش بر این باشد تا بتوانیم با حمایت گسترده و کارآمد از ورزشکاران و جامعه ورزشی این حوزه موفق در عرصه‌های مختلف را پررونق سازیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.