نماینده مردم نیشابور وفیروزه در مجلس شورای اسلامی:

۶ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی نیشابور اهدا کرد

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور وفیروزه در مجلس شورای اسلامی ۶ هزار جلد کتاب به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابوراهدا کرد.

اهدای ۶ هزار جلد کتاب توسط نماینده مجلس به کتابخانه‌های عمومی نیشابوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ نماینده مردم نیشابور وفیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت : گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه و حضور تمامی مسولین در کتابخانه ها و نگاه ویژه به مقوله فرهنگ کتاب و کتابخوانی باعث مانایی کتاب وکتابخوانی در جامعه می گردد .

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور وفیروزه افزود: خرسندم 6هزار جلد کتاب به ارزش 600میلیون ریال را به کتابخانه های عمومی شهرستان نیشابوراهدا کردم که بتوانند 14هزار عضو فعال کتابخانه ها ی عمومی نیشابور از آن بهره مند گردند.

امام جمعه نیشابورهم در آیین اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی این شهرستان گفت: خدا را شکر ما را اهل کتاب قرار داده ومهمترین معجزه پیامبر اعظم (ص) کتاب است که آن نیز« کتاب قرآن» می باشد که خداوند آن رابر پیامبر (ص) انشاء فرموده وپیامبر عظیم الشان اسلام(ص) نیز آن را به ما ابلاغ نموده است.

حجت الاسلام سیدقاسم یعقوبی افزود:ملتی که با کتاب انس دارد همه چیز دارد ومهمترین پشتوانه هر ملت ثروت مکتوب آن است که در اختیار نسل ها قرار می گیرد و کتاب آنرا در اختیار ما قرار داده است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی نیشابور نیز گفت: کتاب بزرگترین پشتوانه فرهنگی هر جامعه است که وظیفه اصلی ما نیز گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می باشد.

رضا مقدم رییس اداره کتابخانه های عمومی نیشابور افزود: نشست کتابخوان ویژه مدیران شهرستان باید برپا گردد ودر طی سال حضور تمامی مسئولین شهر در کتابخانه های عمومی و برگزاری سلسله نشست های کتابخوان و بازگویی آخرین کتاب خوانده شده توسط مدیران باعث ایجاد انگیزه برای نسل جوان شده که گامی مهم و حیاتی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

 

انتهای پیام//ف.

کتاب بزرگترین پشتوانه فرهنگی هر جامعه است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.