انتصاب سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر و کلیایی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر و کلیایی منصوب و تودیع و معارفه وی امروز برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در مراسم تقدیر و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر و کلیایی از زحمات زینب یاوری تقدیر و دکتر علی کریمی به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر و کلیایی معرفی شد.

 امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت : خداوند علم و دانش را در کنار ما قرارداده و باید تلاش کنیم با دستیابی به آن هم خودمان رشد کنیم و هم دیگران از آن بهره مند گردند.

وی گفت : اخلاص در عمل بسیار ارزشمند است و علم درست آن است که عمل ، نتیجه و تاثیر ارزشمند آن را در جامعه به وضوح ببینیم.

شکیبا ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : اقدامات ارزنده بخش بهداشت و درمان در شهرستان سنقر ملموس ترین خدمات صورت گرفته در این شهرستان است و امیدواریم با توجه به عزم مصصم وزارت بهداشت در ادامه برنامه ها و خدمات طرح تحول سلامت، همچنان با همت همگانی و عزم مسئولین این شهرستان شاهد ارتقاء و توسعه روز افزون حوزه سلامت شهرستان سنقر و کلیایی باشیم.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت : با اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان سنقر و کلیایی صورت گرفته است و امیدواریم ضمن ادامه این اقدامات و ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی این شهرستان همه مسئولین به عنوان خادمین مردم سنقر و کلیایی در تمامی منصب ها خوب علمل کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اقدامات خوب طرح تحول سلامت در شبکه بهداشت و درمان سنقروکلیایی

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تودیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار