ساماندهی آبشوران پیشرفت 47 درصدی دارد

مجری طرح ساماندهی آبشوران از پیشرفت 47 درصدی این طرح خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بیگوند مجری طرح ساماندهی آبشوران گفت :این طرح پیشرفت 47 درصدی دارد و از چهار پیمانکار این طرح 2 پیمانکار هم اکنون فعال است و با 2 پیمانکار دیگر نیز برای آغاز عملیات اجرایی مذاکراتی انجام شده است.

وی گفت : پیمانکار طرح در حدفاصل سه راه برق تا میدان وزیری مشغول تجهیز کارگاه است و ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی خود را نیز آغاز می کند.

بیگوند افزود: در قسمت میدان آزادگان به دلیل رفت و آمد خودروها کار در قالب 2 خط لوله پیش رفته است که در مجموع 10 درصد کار در این بخش باقی مانده است.

وی افزود : در سال 91 اعتبار 200 میلیارد تومانی برای طرح آبشوران پیش بینی شده بود که این پیش بینی تا قبل از تورم سه ماهه اول امسال به 255 میلیارد تومان رسیده است.

مجری طرح ساماندهی آبشوران در خصوص حساسیت ها نسبت به وضعیت تکیه معاون الملک نیز تاکید کرد: طرح ساماندهی آبشوران در راستای ایمن سازی این بنای تاریخی خواهد بود و با توجه به گمانه زنی ها در خصوص منشاء نفوذ آب به ساختمان اگر این موضوع به دلیل نشر آب از کانال آبشوران باشد با اجرای این طرح نشر آب به صفر می رسد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ساماندهی آبشوران در راستای ایمن سازی تکیه معاون الملک است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.