گوشی Mi 8 Explorer شیائومی با قیمت 530 دلار به فروش می‌رسد

پس از عرضه پرچمدار شیائومی به نام Mi 8 در بازار جهانی، حالا این شرکت نسخه Explorer این گوشی را با قیمت 530 دلار به فروش می‌رساند.

گوشی Mi 8 Explorer شیائومی با قیمت 530 دلار به فروش می‌رسد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی در زمان معرفی پرچمدار خود، اعلام کرد که این گوشی در سه طرح و نسخه مختلف وارد بازار می‌شوند؛ یکی مدل معمولی Mi 8، دیگری نسخه Mi 8 SE که ارزان‌تر از نسخه اصلی بود و دیگری نسخه Explorer آن که قرار بود با بدنه شفاف و سنسور تشخیص چهره تولید شود. Mi 8 Explorer حالا به مغازه‌های Mi Store در چین عرضه شده است و طبق اعلام شرکت شیائومی قرار است با قیمت 530 دلار به فروش برسند.

Mi 8 Explorer با پردازنده Snapdragon 845 و ظرفیت رم 8 گیگابایتی تولید شده است. حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابایت است و هیچ جایی برای اضافه کردن کارت حافظه روی گوشی در نظر گرفته نشده است. صفحه نمایش این گوشی 6.21 اینچ از جنس Super AMOLED است که بالای آن بریدگی کوچکی برای دوربین سلفی، بلندگو و سنسور تشخیص چهره در نظر گرفته شده است. زیر صفحه نمایش این گوشی سنسور اثر انگشتی تعبیه شده است که با روشن کردن نمایشگر فعال می‌شود و Mi 8 Explorer را به اولین گوشی شیائومی با این قابلیت تبدیل می‌کند.

پنل پشتی این دستگاه هم به طرز عجیبی تأثیرگذار است. پنل پشتی این دستگاه هیچ سنسوری را روی خود نمی‌بیند و کاملا شفاف است، به گونه‌ای که تمام اجزای به کار رفته روی بورد گوشی مشخص است. رابط کاربری این دستگاه MIUI 9.5 است که به زودی به MIUI 10 ارتقا خواهد یافت.

گوشی Mi 8 Explorer شیائومی با قیمت 530 دلار به فروش می‌رسد +تصاویر

گوشی Mi 8 Explorer شیائومی با قیمت 530 دلار به فروش می‌رسد +تصاویر

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.