اتصال ۵ شهر مازندران به سامانه متمرکز ۱۲۲

شهرهای قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی به سامانه متمرکز ۱۲۲ در مازندران متصل شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری، تیمور داداشی آبکسری رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران با بیان اینکه طرح متمرکز سازی این سامانه از سال گذشته در دستور کار شرکت قرارگرفت گفت: شهرهای ساری، میاندورود ،گلوگاه، نکا و بهشهر نیز ماه های گذشته در این سامانه متمرکز شدند.

وی مشترکان تحت پوشش این سامانه را ۳۱۸هزار و۹۱۶ اشتراک دراستان اعلام کرد و افزود : تا پایان امسال تمام مشترکان آب تحت پوشش  سامانه۱۲۲ در استان قرار می گیرند.

رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران گفت : با اتصال این شهرها به سامانه متمرکز ۱۲۲ زمان پاسخگویی به تماسهای مشترکان کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه تمام تماسهای مشترکان تا حصول نتیجه پیگیری می شود، افزود: در پایان نیز میزان رضایت مردم از پاسخ دهی و سرعت عمل  ارزیابی می شود.

داداشی آبکسری، تماسهای با این مرکز از ابتدای امسال را ۲۲ هزار و ۳۱۷ مورد دانست گفت : ۷هزار و ۸۵۶ تماس مربوط به اتفاقات و مابقی به راهنمایی و ارائه خدمات در حوزه های و پیشنهادات و انتقادات بوده است.

رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران از قابلیت پرداخت قبض آب با سامانه ۱۲۲ خبر داد و گفت: مشترکان می توانند ضمن تماس با این سامانه با اعلام شماره قبض، شناسه پرداخت و نیز دراختیار داشتن رمز دوم کارت عضو شتاب، نسبت به پرداخت آب بهای خود اقدام کنند .

انتهای پیام /ر

پرداخت قبض آب بها با سامانه ۱۲۲ در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار