رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی :

رسالت تعاونی‌ها برداشتن باری از دوش دولت است

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت : رسالت شرکت‌های تعاونی برداشتن باری از روی دوش دولت است نه اینکه باری اضافه کنندو بایداعتماد کشاورزان را جلب کنند .

رسالت تعاونی‌ها برداشتن باری از دوش دولت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛  اسفندیاری در جمع مدیران شرکت‌های تعاونی تربت جام افزود : شرکت‌های تعاونی نیاز‌های کشاورزان را برآورده کنند و با هماهنگی سازمان و پرداخت هزینه‌ها مستقیم از بنادر خرید کنند و دست واسطه‌ها را قطع کنند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی گفت : بیش از ۴۴۰میلیارد تومان اعتبار با کارمزد چهاردرصدی در حوزه اشتغال روستایی تسهیلات به استان اختصاص یافته است و تا الان ۴۱میلیارد پرداخت شده واین سقف اعتبارات در ۴۰سال انقلاب سابقه نداشته و تکرار هم نخواهد شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: شرکت‌های تعاونی روستایی با ارائه طرح برای اشتغال جوانان بیکار در روستا‌ها از تسهیلات باقی مانده در استان استفاده کنند.


 اسفندیاری گفت : شرکت‌های تعاونی هرچه سریعتر طرح ها را ارایه و از این فرصت استفاده کنند .

وی  افزود : انتخاب هئیت مدیره باید انتخابی و انتسابی نباشد و در بحث‌های حسابرسی و مالی با هیچ فردی تعارف نداشته باشید و با دقت عمل کنید.

فرماندارتربت جام نیز گفت : فرمانداری با نگاه جهادی مشکلات و چالش‌های شرکت‌های تعاونی را دنبال می‌کند وبا توجه به اینکه ۱۲/۵درصد اعتبارات اشتغال زایی استان به تربت جام تخصیص یافته تعاونی‌ها از این فرصت استفاده کنند و نسبت به جذب ۱۸میلیارد تومان باقی مانده اقدام کنند.

مرتضی حمیدی افزود : خوشبختانه اعتبارات اشتغال زایی تا پایان شهریور ماه تمدید شده و تعاونی‌ها طرح بدهند و فرمانداری با تایید پروژه ها و رفع موانع سر راه مساعدت لازم انجام می‌دهد .


انتهای پیام // س . ج

 

 

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی  :

 تعاونی ها بایداعتماد کشاورزان را جلب کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.