احداث پارکینگ طبقاتی در مجتمع تجاری لباسهای دست دوم(تاناکورا )مهاباد

پارکینگ طبقاتی در مجتمع تجاری لباسهای دست دوم (تاناکورا ) مهاباد ساخته می شود.

 شهردار مهاباد در گفتگو خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،با اشاره به کمبود فضای پارکینگ این مجتمع تجاری و گردشگری گفت: مجتمع تجاری که قرار بود در کنار مجتمع فعلی این شهرستان ساخته شود به پارکینگ طبقاتی تبدیل خواهد شد.

کامران علیزاده آذر افزود: با توجه به درخواست های زیاد مغازه داران این مجتمع و مخالفت آنان با ساخت مجتمع تجاری جدید، مجوز ساخت این واحد تجاری به پارکینگ طبقاتی تبدیل شد.

علیزاده گفت:  بر این اساس در مرحله نخست پارکینگ طبقه همکفت آن به واحد تجاری و ادرای و دو طبقه دیگر به مساحت چهار هزار و 700 متر و با ظرفیت 150 خودرو به پارکینگ طبقاتی تبدیل می شود.

وی، با اشاره به اینکه با ساخت این واحد مشکل پارکینگ مجتمع لباسهای دست دوم (تاناکورا ) رفع می شود،تصریح کرد: در صورت وجود منابع مالی مناسب در مرحله بعدی دو طبقه دیگر نیز به فضای پارکینگ اضافه خواهد شد.

شهردار مهاباد همچنین با تأکید بر ضرورت ساماندهی سامانه اطفای حریق مجتمع تاناکورای مهاباد گفت: عملیات طرح سامانه اطفای حریق این مجتمع شامل نصب لوله کشی آب، روکش کاری سیستم برق و سامانه اطفای حریق با شش میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است و تا دو ماه آینده به پایان می رسد.

مجتمع لباسهای دست دوم (تاناکورای) مهاباد با سه هکتار مساحت، دارای 925 مغازه بوده و تنوع محصول و اجناس خارجی از جاذبه های این بازار برای مسافران است.

انتهای پیام/ع

ساخت پارکینگ طبقاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.