افزایش فضای سبز پیرامون حرم رضوی تا پایان سال جاری

شهردار منطقه ثامن گفت: فضای سبز پیرامون حرم رضوی تا پایان سال جاری ۲ هکتار افزایش می‌یابد به دنبال این امر هستیم که با اصلاح رویه و عملکرد موجبات ماندگاری شهروندان در بافت را فراهم کنیم.

افزایش فضای سبز پیرامون حرم رضوی تا پایان سال جاری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن افزود: با توجه به تاکید مسوولان ستاد مذکور بر احیای محلات، برنامه‌هایی از جمله استقرار مدیریت تسهیل‌گری در منطقه به جهت افزایش مشارکت‌های مردمی در روند اجرای طرح ملی بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، با هدف ماندگاری مجاوران و بلکه مهاجرت معکوس شهروندان منطقه ثامن در دست اجرا داریم.

نعمتی همچنین ماحصل پیگیری‌های شهردار مشهد مقدس در آن جلسه را مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: به زودی شاهد خبر‌های خوشی برای شهروندان منطقه خواهیم بود که کام همسایگان امام رضا (ع) را شیرین خواهد کرد.

شهردار منطقه ثامن در پایان با تاکید بر اینکه در افق طرح 67 هکتار فضای سبز پیش بینی شده است، گفت: در حال حاضر فضای سبز منطقه ثامن پس از افزایش یک هکتاری طی سال گذشته، بالغ بر 9.5 هکتار می‌باشد که با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست احداث فضای سبز از جمله ره باغ ها، تا پایان سال جاری با افزایش تقریبا 20 هزار مترمربع به حدود 12 هکتار خواهد رسید.

 
 

انتهای پیام//ف. ن.
 
 
 


افزایش 2 هکتاری فضای سبز پیرامون حرم رضوی تا پایان سال جاری

برچسب ها: حرم رضوی ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.