سهم استفاده از اندروید اوریو به ۱۰ درصد رسید +عکس

گزارش آمار توزیع اندروید در ماه اخیر نشان می‌دهد که بالای ۱۰ درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی در حال استفاده از سیستم عامل اندروید Oreo هستند.

استفاده بالای 10 درصدی از سیستم عامل اندروید اورئو +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که از مجموعه اندروید انتظار می‌رود، این مجموعه این ماه هم مانند ماه‌های گذشته توزیع سیستم عامل خود و تعداد استفاده از آن را گزارش داده است. طبق آماری که به تازگی توسط اندروید منتشر شده است، بالای 10 درصد کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی از سیستم عامل اندروید Oreo استفاده می‌کنند.

بر اساس گزارش ماهانه اندروید، در این ماه میلادی 12.1 درصد استفاده‌کنندگان گوشی‌های اندرویدی از اندرویدهای 8.0 و 8.1 که با نام Oreo شناخته می‌شود، استفاده می‌کنند. این آمار تقریبا با آماری که سال گذشته اندرویدهای 7.0 و 7.1 با نام Nougat کسب کرده بودند، یکی است. جالب است درباره اندروید Nougat بدانید که 30 درصد از کاربران اندروید از این سیستم عامل استفاده می‌کنند و با این آمار اندروید 7 بیشترین استفاده را در بین اندرویدها دارد.

از طرفی دیگر Gingerbread،IceCreamSandwich و Jelly Bean کمترین استفاده را در بین اندرویدهای منتشر شده برای گوشی‌های داخل بازار دارند و به زودی از گزارش‌های ماهانه اندروید از میزان استفاده اندرویدهای مختلف خارج خواهند شد.

با گفتن این مسئله، شما می‌توانید اطلاعات استفاده از اندرویدهای مختلف را در گزارش ماه جولای اندروید در تصویر زیر مشاهده کنید. گفتن این مسئله که میزان استفاده از اندروید Oreo در ماه‌های آتی رشد کند، خالی از لطف نیست. البته گوگل در تلاش است تا در اواسط مرداد اندروید P را منتشر کند.

استفاده بالای 10 درصدی از سیستم عامل اندروید اورئو +عکس

انتهای پیام/

میزان استفاده از ورژن‌های مختلف اندروید +عکس

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار