سرمایه گذاری میلیاردی در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ازساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ساخت تصفیه خانه فاضلاب این شهرک با انتخاب پیمانکار در حال انجام است که با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب ۳ کیلومتر خط انتقال پسآب نیز همزمان با ساخت تصفیه خانه در حال انجام است افزود: ۲ ایستگاه پمپاژ نیز برای انتقال آب به داخل تصفیه خانه در طول مسیر طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: بر اساس قانون، ساخت تصفیه خانه فاضلاب ۷۰ درصد شهرک صنعتی واگذار شده باشدکه ۵۰ درصد واحد‌های تولیدی به بهره برداری رسیده است .

موسوی گفت: واحد‌های تولیـدی مستقر در شهرک حداقل ۱۰۰ متر مکعب فاضلاب داشته باشند انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بابیان اینکه برای در صورت برطرف کردن مشکل برق در این شهرک گفت: زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع به مدت ۴ ماه به سرمایه‌گذار برای ساخت نیروگاه chp با ظرفیت تولید ۱۲ مگاوات برق در دستور کار قرار گرفت که ساخته شود که با تکمیل این نیروگاه، این واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد مشکلات برق رسانی برطرف می‌شود.

وی افزود: شهرک صنعتی شهدای محمودآباد با وسعت ۱۱۸ هکتار با ۸۵ واحد بهره بردار در این شهرک در حال فعالیت است.

انتهای پیام /ر

برطرف شدن برق رسانی شهرک صنعتی شهدای محمودآباد با ساخت نیروگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار