سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه قرآنی ماه مبارک رمضان در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مرادی نور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: بزرگترین درس ماه رمضان، خودسازی است و اوّلین و مهم‌ترین قدمِ خودسازی هم این است که انسان به خود و به اخلاق و رفتار خود با نظر انتقادی نگاه کند.

وی  افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی جهت آشنایی بیشتر با قرآن کریم است که جلسات بیشتری در مورد آیه‌های قرآنی و فضای قرآنی را در جامعه رواج داد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی برای این مجموعه از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه قرآنی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در ماه مبارک رمضان در حال انجام است.

مرادی نور اظهار داشت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری محافل انس با قرآن، جشن‌های قرآن، ٬ برپایی نمایشگاه کتب علوم قرآنی در سطح شهرستان‌های استان و ... اشاره کرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی نباید مختص ماه مبارک رمضان باشد، ادامه داد: از اولویت‌های کاری اداره ارشاد در سال جدید، اختصاص بسته‌های قرآنی در کنار سایر فعالیت فرهنگی و هنری این مجموعه است.

وی همچنین در ادامه به برگزاری جشنواره دو سالانه تصویرسازی آیات قرآن اشاره کرد و گفت: این جشنواره خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری برنامه قرآنی ماه مبارک رمضان در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار