اجرای 40 طرح عمرانی حوزه بهداشت و درمان در کهگیلویه وبویراحمد

۴۰ طرح عمرانی حوزه بهداشت و درمان در استان و به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ،فرمانده سپاه فتح استان در آیین بهره برداری از این طرح گفت: خانه بهداشت جوبریز در زمینی به مساحت ۳۹۱ متر مربع با زیربنای صد متر و اعتباریک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال با مشارکت بانک انصار، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی به بهره برداری رسید.
سردار یدالله بوعلی افزود: در کمتر از شش ماه سومین طرح حوزه بهداشت با مشارکت بانک انصار و مجموعه سپاه در مناطق کمتر برخوردار استان بهره برداری شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: بیش از ۱۰۰ طرح عمرانی در حوزه بهداشت و درمان درسال اخیر با همکاری خیران، و مشارکت سایر نهاد‌ها و موسسه‌ها از جمله بانک‌ها در استان در حال اجرا و یا به بهره برداری رسیده است.
دکتر اورنگ ایلامی افزود: ۴۰ طرح عمرانی حوزه بهداشت و درمان در استان و به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی در حال اجرا است که با بهره برداری از آن‌ها ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در استان از میانیگن کشوری نیز بالاتر می‌رود.
روستای جوبریز دومین روستای پرجمیت بخش مارگون و دارای جمعیت پانصدوپنجاه نفر در ده کیلومتری شهر مارگون و نود کیلومتری یاسوج مرکز استان واقع شده است.

 انتهای پیام/غ

 اجرای طرح های بهداشتی در استان

برچسب ها: خانه بهداشت ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.