اقامت بیش از 8 هزار مسافر و گردشگر در شهرستان خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: از مجموع گردشگران و مسافران ورودی بیش از 8 هزار نفر در این شهرستان اقامت کردند.

فریدون بابایی، فرماندار خلخال در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: آمار مسافران، میهمانان و گردشگران این شهرستان در چهار ماه اول امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل 15 درصد افزایش نشان می دهد.

وی ارتقای سطح زیرساخت های گردشگری از جمله راه های ارتباطی، معرفی جاذبه های گردشگری منطقه از طریق تبلیغات رسانه ای و مجازی و افزایش امکانات رفاهی و اقامتی گردشگری از جمله افزایش هتل ها و اقامت گاه های رسمی همراه با ساماندهی خانه های مسافری را از جمله عوامل افزایش میزان گردشگران ورودی و آمار اقامت در این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار خلخال با بیان اینکه شرکت ساماندهی خانه های مسافری این شهرستان به عنوان نخستین شهرستان استان فعالیت خود را در تابستان امسال آغاز کرده اند، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی در خصوص اجرای طرح ساماندهی خانه های مسافری به وظایف محوله خود عمل نکرده اند.

بابایی افزود: مسئولان عضو ستاد تسهیلات سفر 10 روز مهلت دارند تا در راستای اجرای بهینه این طرح در جهت جلوگیری از هرگونه مشکلات مربوط به اسکان مسافران در خانه های غیر شناسنامه دار و برای پیشگیری از تخلفات احتمالی در این زمینه اقدام و نتیجه اقدامات خود را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

وی اظهار داشت: تشکیل گروه های مشترک بازرسی و نظارت بر اماکن ارائه خدمات گردشگری از جمله اقامتگاه های رسمی، غذاخوری ها، رستوران ها، اماکن توزیع مواد غذایی، نانوایی ها، قصابی ها، کبابی ها و هرگونه فعالیت مربوط به ارائه خدمات گردشگری از جمله وظایف ادارات صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، بهداشت محیط، تعزیرات حکومتی شهرداری، فرمانداری به همراه اتاق اصناف این شهرستان در پیشگیری از گرانفروشی و اجحاف در حق مسافران و میهمان است.

انتهای پیام/ح

ارتقای سطح زیرساخت های گردشگری در شهرستان خلخال

برچسب ها: گردشگری ، رفاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.