حضرت معصومه (س) الگوی شایسته ای برای دختران و پسران جامعه است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان الگویی شایسته برای همه دختران و پسران جامعه یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در جشن میلاد حضرت معصومه(س) که با حضور مسئولان و کارکنان انتظامی استان برگزار شد گفت : ایشان تمامی ویژگی های بارز اخلاقی و عالی ترین کرامات انسانی را دارا بودند.
وی گفت : بالاترین صفتی که می توان بعه حضرت معصومه (س) نسبت داد پاکدامنی و عصمت ایشان بود که باعث تمایز آن حضرت میان زنان عصر خویش شده بود.
حجت الاسلام رئیسی یادآور کرد: شان و منزلت حضرت فاطمه معصومه (س) به قدری بالاست که در روایات به نقل از امام رضا (ع) آمده که هرکس ایشان را در قم زیارت کند مانند آن است که به زیارت من آمده است.
وی با اشاره به نامگذاری روز میلاد حضرت معصومه به عنوان روز دختر، گفت: ایشان از تمام جهات الگویی شایسته برای دختران و حتی پسران جامعه هستند.
وی تصریح کرد: بدون شک الگو برداری از زندگی حضرت معصومه (س) باعث عاقب بخیری در دنیا و آخرت می شود.
حجت الاسلام رئیسی در پایان گفت: وجود پربرکت حضرت معصومه (س) باعث خیر و برکت برای مردم ایران شده است و باید قدر وجود چنین گوهری را در کشور بدانیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

الگو برداری از زندگی حضرت معصومه (س) باعث عاقب بخیری در دنیا و آخرت است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.