پشت پرده برکناری مدیر مجموعه ورزشی آزادی

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران چند روز قبل از سوی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برکنار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمودی فر مدیر مجموعه ورزشی آزادی به صورت ناگهانی از سمت خود برکنار شد تا شبهاتی در مورد دلیل برکناری او در فضای رسانه ای ایجاد شود.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از شرکت های اقماری وزارت ورزش وجوانان و متولی ورزشگاه های کشور است و مجموعه آزادی نیز از زیر مجموعه های این شرکت محسوب می شود.

انتصاب و برکناری مدیران مجموعه های ورزشی دولتی در انحصار این شرکت قراردارد و چندی قبل در چارچوب همین وظایف مدیر مجموعه ورزشی آزادی از سمت خود برکنار شد و نیکو خصال  به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی معرفی شد.

محمودی فر مدیر برکنار شده ورزشگاه آزادی در بخشی از ادعا های خود بعد از برکناری دلایلی را عنوان کرد که جای بحث و بررسی دارد.

ناصر محمودی فر، مدیرسابق ورزشگاه آزادی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ذکر شدن دلایل مختلفی مانند حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و فراهم نشدن زیرساخت های بلیت فروشی در این ورزشگاه بیان کرد: دلیل این موضوع مشخص است اما برای من جای تعجب دارد به چه دلیلی از سمت خود برکنار شدم. به من دلیل این موضوع را نگفته اند و در کمتر از ۲ ساعت برکنارم کردند.

او ادامه داد: مدیریت نباید تا این اندازه بی ثبات باشد که برای یک کار اداری حکم برکناری مدیر مجموعه بزرگی مانند ورزشگاه آزادی صادر شود. فراهم نشدن زیرساخت ها و سایر مواردی که در روزهای اخیر مطرح شده است مربوط به کارهای اداری است و این شرایط دلیلی نیست که مرا برکنار کنند.

محمودی فر افزود: وقتی بدون دریافت حکم و از طریق اخبار متوجه برکناری ام از مدیریت مجموعه آزادی شدم یقین پیدا کردم هیچ عاملی به جز حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی های تیم ملی فوتبال ایران، در این امر تاثیرگذار نبوده است. درغیر این صورت اگر مسائل اداری دلیل برکناری ام بود به صورت شفاف به من اطلاع می دادند.

او درباره اینکه طبق دستور جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا برای جلوگیری از محرومیت فوتبال ایران از حضور در عرصه های بین المللی باید زمینه حضور بانوان در ورزشگاه آزادی فراهم شود و مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان هم موافق این امر است، گفت: یادم می آید در زمان حضور اینفانتینو در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی ۸۶ قرار بود برخی بانوان خبرنگار مجوز حضور در این ورزشگاه را دریافت کنند که هیچ اتفاقی نیفتاد. من هم بدون کسب دستور از مقام های بالاتر شرایط حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را فراهم نکرده ام اما حالا نمی دانم گناهم چه بوده است که باید از سمت خود برکنار شوم.

مدیر سابق ورزشگاه آزادی درپایان خاطرنشان کرد: به هر حال تا زمانی که شفافیت در مسائل وجود نداشته باشد، فرضیه های مختلفی شکل می گیرد و هرکس از ظن خود یار فرد دیگری می شود. چگونه امکان دارد من که تا هفته پیش از مدیران مورد اعتماد دستگاه ورزش بودم در کمتر از یک ساعت مغضوب شوم.دلیل برکناری ام مشخص است و نیازی به پیگیری هم وجود ندارد.

و اما اصل ماجرای برکناری از زبان مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی

مصطفی رهگذر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد دلیل برکناری محمودی فر مدیر عامل مجموعه ورزشی آزادی گفت:

2 دلیل عمده برای این برکناری مد نظر کریمی مدیر عامل شرکت بود که باعث برکناری محمودی فر از مدیریت ورزشگاه بود.
اولین دلیل برکناری وعده 6 ماهه ای بود که او در نشست خبری  برای  بهبود و رفع نقایص ورزشگاه  به رسانه ها داده بود  و پس از بررسی های لا زم  احساس شد که این روند سرعت لازم را نداشته است و این یکی از دلایل تغییر بود.

دوم اینکه شرکتی که با  سازمان لیگ و فدراسیون  در مورد بلیت فورشی همکاری داشت تجهیزاتی را در ورزشگاه مستقر کرده بود که  در راه تردد ایجاد کرده بود و با دستور مدیر عامل شرکت نگهداری اماکن ورزشی باید از مجموعه خارج میشد و آقای محمودی فر به عنوان مدیر عامل باید صورتجلسه تحویل تجهیزات به شرکت فوق را امضا می کردند و ایشان از این امر امتناع کرده و یکی دیگر از لایل برکناری محمودی فر این موضوع بود.

او ادامه داد: برکناری محمودی فر بنا بر دلایلی که خودش عنوان کرده است کذب است چرا که  از ایشان به دلیل برگزاری موفق پخش بازی های جام جهانی در ورزشگاه با حضور بانوان تقدیر شد و زحمات ایشان در اینباره مورد توجه قرار گرفت پس حضور بانوان در ورزشگاه آزادی ارتباطی به این موضوع ندارد .

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید:

تعویق بزرگ‌ترین شهرآورد آسیا به بهانه سرویس بهداشتی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۲۱:۲۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
خوب شد که برکنار شد
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۹:۵۳ ۲۶ تير ۱۳۹۷
زنان حق دارن برن ورزشگاه چرا نمیزارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
شاید خودش استعفا داده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۶ تير ۱۳۹۷
واقعا متاسفم چی میشه گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
چرا برکنار شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
نیکو خصال کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
چرا برکنار شده؟
آخرین اخبار