دوره ماساژ درمانی در همدان برگزار می‌شود

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان همدان از برگزاری دوره ماساژ درمانی در همدان خبر داد و گفت: این دوره با مجوز رسمی فدراسیون پزشکی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رشید حیدری مقدم اظهار کرد: هیأت پزشکی ورزشی استان همدان در بخش‌های مختلفی به ورزشکاران و فعالان ورزشی استان همدان خدمات ارائه می‌کند.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان همدان در ادامه از برگزاری دوره ماساژ درمانی در همدان خبر داد و گفت: این دوره با مجوز رسمی فدراسیون پزشکی ایران برگزار می‌شود.

حیدری مقدم خاطرنشان کرد: برای حضور در این دوره علاقمندان باید در دوره پیش نیاز که از تاریخ 30 تیرماه لغایت یکم مردادماه برگزار می‌شود شرکت کنند و در صورت قبولی در این آزمون حق شرکت در دوره ماساژدرمانی را دارند.

وی تصریح کرد: قبول شدگان در آزمون می توانند در دوره اصلی ماساژ درمانی که از ششم لغایت یازدهم مردادماه برگزار می شود شرکت کنند.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان همدان تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند برای ثبت نام آنلاین و اینترنتی به http://amouzesh.ifsm.ir/Group.aspk/ مراجعه نمایند و با پر کردن فیلدهای موجود در سایت و بارگذاری عکس پرسنلی و پرداخت الکترونیکی در سایت ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به دفتر هیات پزشکی واقع در خیابان پاستور جنب استادیوم قدس مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 38256310 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ د

دوره ماساژ درمانی با مجوز رسمی فدراسیون پزشکی  در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر دوره آموزشی به چه صورت هست من میخوام آموزش ببینم