بازدید معاون سیما ازپشت صحنه برنامه «2018» عادل فردوسی پور

ساعاتی پیش مرتضی میرباقری معاون سیما ازپشت صحنه برنامه «2018» عادل فردوسی پور بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛مرتضی ميرباقری معاون سيمای رسانه ملی با حضور در پشت صحنه آخرين ويژه برنامه جام جهانی «٢٠١٨» از نزديك با دست اندركاران توليد اين برنامه پر بيننده ديدار و از تلاش شبانه روزی آنها قدردانی كرد.

وی با قدردانی از تهيه كننده و ديگر عوامل تیم برنامه ساز تاکید کرد: این برنامه با قریب به ۵۰ میلیون بیننده مستمر، رکوردی بی نظیر داشت و توانست رضايت ٩٤ درصد مخاطبان را نيز جلب كند.

وی با اشاره به ارسال حدود ٤٠٠ ميليون پيامك به اين برنامه در مدت يك ماه پخش اين برنامه، وجود اين آمار را حاكی از همراه بودن مردم با رسانه ملی دانست.

معاون سیما به بینندگان فوتبال این نوید را داد تا جام ملت های آسيا در آخرین ماه های سال میهمان خانه های مردم شود.

وی با اشاره به اينكه علی رغم بازی غيرتمندانه بازيكنانمان اما تيم ملی از صعود به مرحله بالاتر ناكام ماند، ادامه داد: فوتبال می تواند انسجام بی نظیری در میان همگان ایجاد کند و هر گونه هزینه ای در این مسیر نتایج مثبتی به همراه دارد.

 میرباقری ابراز امیدواری کرد تا در مسابقات ۲۰۲۲ جام جهانی، تیم ملی ایران بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

معاون سیما با قدردانی از اهتمام مدیران شبكه سه در پوشش جام جهانی ۲۰۱۸ تاکید کرد: آقای فروغی در زمینه ادامه راه  خود گل کاشتند و من به همكاران و همه دست اندرکاران این برنامه اعم از تیم تولید، پشتیبانی، فنی و پخش خداقوت می گویم.

عادل فردوسی پور نیز در حاشيه این بازدید با قدردانی از زحمات همکاران خود و حمایت مدیران سیما تاکید کرد: ماراتن سختی را پشت سرگذاشتیم و به حمایت مردم از برنامه می بالیم.

تعارف فرودسی پور به معاون سيما برای خوردن قووتوی كرمانی (قاووت) از حاشيه های اين بازديد بود كه ميرباقری دست فردوسی پور را رد نكرد و با خوردن قوتو از استوديو خارج شد.

 
بازدید معاون سیما ازپشت صحنه برنامه «2018» عادل فردوسی پور
آخرین قسمت برنامه تلویزیونی "2018" عصر یکشنبه 24 تیرماه از شبکه سوم سیما پخش شد.
بازدید معاون سیما ازپشت صحنه برنامه «2018» عادل فردوسی پور
بازدید معاون سیما ازپشت صحنه برنامه «2018» عادل فردوسی پور
گفتنی است:ویژه برنامه جام جهانی «۲۰۱۸» با اجرای عادل فردوسی‌پور و محمدرضا احمدی از ۲۱ خرداد ماه  روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۵ تير ۱۳۹۷
آقای فردوسی پور آقای احمدی خیلییییییییییییییییییییییییییی دوستتون داریم خیلی ممنون از برنامه خوب و واقعا عالیتون.خیلی حال کردیم خیلی بهمون خوش گذشت خسته نباشید بازم ممنون...
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۲۲:۴۷ ۲۴ تير ۱۳۹۷
جام 2018ایستگاه آخر.خروس ها قهرمان.قهرمانان برنامه عالی ،کامل ،وفوق العاده عادل با تعصب ،با دانش وروشنفکربود البته به همراه احمدی عزیزجوان شایسته.
آخرین اخبار