رئیس سازمان لیگ اسکواش:

رسانه‌ها بازوی توانمند توسعه‌ی ورزش اسکواش در کشور

رئیس سازمان لیگ اسکواش گفت: در حال حاضر ۳۰ تیم باشگاهی از ۳۰ استان کشور در رقابت‌های مختلف حضور دارند.

مجید جلیلی قاضی‌زاده رئیس سازمان لیگ اسکواش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: اصحاب رسانه در نهادینه شدن فرهنگ توسعه ورزش در کشور نقش بسیار زیادی دارند و بدون شک نبود رسانه ها هیچ‌گاه ما را در راستای پیشبرد اهدافمان پیش نمی برد؛ بنابراین ما همیشه از رسانه‌ها به‌عنوان بازوی اصلی در بحث توسعه قهرمانی اسکواش یاد می‌کنیم.

جلیلی قاضی زاده افزود: در بحث توسعه لیگ‌های قهرمانی اسکواش در چند سال اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته است و با توجه به شرایط اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های موجود، باید هم‌راستا با همان سیاست‌ها به ایفای نقش بپردازیم.

وی اظهار داشت: طبق مصوبات وزارت ورزش و جوانان در وزارتخانه، بنابراین شد هیئت‌ها به وظیفه ذاتی خود که استعدادیابی و توسعه آموزش و مسابقات قهرمانی کشور است، بپردازند و همچنین در بحث ورود به لیگ‌های حرفه‌ای و دست یک تیم‌ها را در قالب باشگاه داشته باشیم.

رئیس سازمان لیگ اسکواش گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ استان و ۳۰ تیم باشگاهی مختلف در لیگ‌های مختلف اسکواش حضور دارند که از این تعداد در بخش مردان هشت تیم اسکواش در لیگ برتر حضور دارند.

جلیلی قاضی زاده گفت: تشکیل تیم‌ها و برگزاری اردو‌ها و مسابقات حرفه‌ای تحت عنوان اردو‌های دائمی تیم‌های ملی از جمله سیاست های فدراسیون اسکواش است تا بازیکنان تیم، علاوه بر هماهنگی خوبی که با کمیته  ملی دارند، هرکسی در جایگاه خودش در اردو‌های ملی حضور داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از حاصل کار دسته‌جمعی خانواده و هیئت های اسکواش در کشور، خاطرنشان کرد: خانواده اسکواش دست‌به‌دست هم داده‌اند تا امروز به این جایگاه برسیم و چکیده اسکواش کشور در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند.

علی نگهی رییس هیئت اسکواش یزد گفت: استان یزد به علت بهره‎‎مندی از زیرساخت‏‏ های منحصربه فرد اسکواش،کادر اجرایی خوب و نیز وجود سه نماینده از استان یزد در رقابت‏‏ های لیگ برتر کشور ، به عنوان میزبان مسابقات اسکواش انتخاب شده است.

نگهی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی حال حاضر مجتمع بین المللی اسکواش کوثر، ابراز امیدواری کرد که شاهد افتتاح رسمی این مجموعه در قالب برگزاری رقابت‏‏ های جهانی اسکواش در یزد باشیم.

انتهای پیام/ غ

 توسعه و آموزش اولویت اصلی فدراسیون اسکواش

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.