دولت با مدیریت انقلابی و جهادی باید اوضاع اقتصادی کشور را سامان دهد

امام جمعه زاهدان گفت: دولت با مدیریت انقلابی و جهادی باید اوضاع بد اقتصادی کشور را سامان دهد و با معرفی اخلالگران اقتصادی به ویژه مخلال بازار ارز و سکه به دستگاه قضایی ناامیدی را به امید و نشاط در جامعه تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آیت‌ الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: روزهای پیش رو مصادف است با ایام دهه کرامت که روزهای بسیار با برکتی است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد مردم را از نظام دور کند، تصریح کرد: ما در این کشور منابع مختلف و بیشماری داریم، از همین رو تمام دنیا به ما نیاز دارد و به این راحتی نمی‌توانند به ملت ما فشار وارد کنند.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه اتحاد و همبستگی ملت ایران قدرت اصلی ما است، گفت: خوشبختانه مردم ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها سربلند و پیروز بوده اند و همواره حضور پررنگی در حمایت از انقلاب داشته اند.

وی افزود: این دهه با گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) شروع می شود و در پایان این دهه عزیز نیز ولادت هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به جشن و سرور می نشینیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه در دهه کرامت عطر شمیم رضوی و فاطمی در سراسر کشور می پیچد، ادامه داد: این دهه زمان مناسبی جهت ترویج معارف اهل بیت (ع) و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی است.

وی گفت: به تعبیر رهبر معظم رهبر انقلاب دومین جایگاه متبرک کشور ما شهر مقدس قم و جایگاه بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه روز ولادت حضرت معصومه (س) در تقویم به نام روز دختر نامگذاری شده است، بیان داشت: امیدواریم دخترانی همانند این بانوی بزرگوار در این سرزمین تربیت شوند تا جامعه نیز تحت تاثیر آن رشد کند.

امام جمعه زاهدان گفت: دولت با مدیریت انقلابی و جهادی باید اوضاع بد اقتصادی کشور را سامان دهد و با معرفی اخلالگران اقتصادی به ویژه مخلال بازار ارز و سکه به دستگاه قضایی ناامیدی را به امید و نشاط در جامعه تبدیل کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فشار اقتصادی دشمنان افزود: متاسفانه امروز دشمن در کنار تحریم با ایجاد فشار روانی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره ای قصد دارد مردم ما را نا امید کند و از این طریق در بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: در این شرایط که آنها راه فشار و تحریم را انتخاب کردند تا بتوانند به مقاصد خود دست یابد ما نیز باید در برابر این تهدیدها با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب متحدتر و منسجم تر باشیم.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار