یاوران معروف شناسنامه دار شدند

یاوران معروف اداره تامین اجتماعی شعبه 3 اهواز کارت عضویت دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز، سه شنبه، 19 تیرماه جلسه شورای امر به معروف اداره بیمه تامین اجتماعی شعبه 3 اهواز با حضور جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و جمعی از معاونان این ستاد تشکیل شد و کارت های عضویت گروه یاوران معروف این اداره به اعضا اعطا گردید.

ذوالفقار کیانی، جانشین معاونت دولت به مردم در این جلسه به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره و بخشی از وظایف گروه های مذکور را ذکر کرد.

یاوران معروف شناسنامه دار شدند

وی یکی از برنامه های مهم ستاد امر به معروف را علاوه بر کار فرهنگی، تشکیل و راه اندازی گروه های امر به معروف و نهی از منکر عنوان نمود.

کهزاد سروستانی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با استناد به دستور قرآن کریم و دستور خداوند متعال، تذکر دادن به یکدیگر را سودمند دانست و اذعان داشت: یکی از مطالباتی که مردم از ستاد دارند و به ما می گویند این است که در ادارات چه مقدار امر به معروف و نهی از منکر اجراء می شود؟

وی در ادامه بیان داشت: مردم نمی پذیرند در نظام دینی کارکنان و کارگزاران آن مسائل شرعی و مشکلات مردم را نادیده بگیرند، زیرا حفظ نظام اسلامی به حل مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع است و اگر این کار را انجام ندهیم مردم را از نظام ناراحت کرده ایم و این یک منکر است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه کارت های اعضای گروه امر به معروف و نهی از منکر به آن ها اهداء شد.

انتهای پیام/گ

اهدا کارت اهدا عضو به متقاضیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.