۱۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در بوشهر پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: یکهزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات درحوزه‌های اشتغال فراگیر، پایدار روستایی و رونق تولید در این استان پرداخت شد.

۱۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در بوشهر پرداخت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رضا عوض پور روز سه شنبه در نشست با مدیران اقتصادی استان بوشهر افزود: از این میزان تسهیلات ۹۴۰ میلیارد ریال درحوزه رونق تولید به ۱۴۵ طرح پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در اشتغال روستایی نیز ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۸۰ طرح پرداخت شده که بیشترین سهم پرداختی سهم صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات به ۶۰ طرح است.

عوض پور ادامه داد: جهت گیری‌های جدید در پرداخت تسهیلات روستایی در استان بوشهر شامل ۶۱.۸ درصد دربخش کشاورزی، ۱۹.۲ درصد طرح‌های صنعتی، حوزه خدمات ۹.۸ و سرمایه در گردش ۹.۲ درصد است.

وی یادآور شد: در اشتغال فراگیر نیز ۳۱ طرح به میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

عوض پور گفت: با توجه به استقبال کم از این تسهیلات درنظر داریم با پرداخت سود یارانه تسهیلات اشتغال این بخش را بیشتر کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: در حوزه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ۵۰۱ طرح به بانک‌ها ارجاع شد که از این طرح‌ها ۲۰۱ طرح تسهیلات دریافت کرده و ۱۳۲ طرح نیز پس از بررسی توسط بانک برگشت خوردند که مشکل آن‌ها در زمینه دریافت تسهیلات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

سعید زرین فر افزود: ۱۶۸ طرح نیز در بانک‌ها در دست بررسی است و پس از تایید نهایی تسهیلات مورد نیاز آن‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات درحوزه‌های اشتغال فراگیر، پایدار روستایی و رونق تولید

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.