باخت زلاتان در شرط‌‌بندی با دیوید بکهام +عکس

زلاتان ابراهیمویچ برای بازی دیشب با دیوید بکهام شرط بسته بود که با برد انگلستان برابر سوئد، این شرط را به دوست مشهور خود باخت.

باخت زلاتان در شرط‌‌بندی با دیوید بکهام +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته، قبل از شروع مسابقه انگلستان و سوئد در چهارچوب رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه، زلاتان ابراهیمویچ، بازیکن سابق تیم ملی سوئد و باشگاه‌های مشهوری چون یوونتوس، اینترمیلان، بارسلونا و منچستریونایتد شرط جالبی با دیوید بکهام در اینستاگرام بست.

در ابتدا زلاتان برای بکهام نوشت: «هی دیوید بکام، اگر انگلیس بازی را برد، من تو را به یک شام در هر جای دنیا که خواستی خواهم برد ولی اگر سوئد برد، تو از فروشگاه آیکیا (فروشگاه مشهور لوازم خانگی) برایم خرید خواهی کرد. باشه؟»"

بکهام نیز در پاسخ او نوشت: «اگر سوئد بازی را برد، من تو را به فروشگاه آیکیا خواهم برد و هر آنچه که برای ویلای جدیدت در لس آنجلس نیاز داری خواهیم خرید ولی اگر انگلیس بازی را برد، تو یک روز باید به ومبلی بیایی و در حالی که پیراهن انگلیس را پوشیده‌ای، بین دو نیمه ماهی و چیپس بخوری»

 این دو بازیکن مدتی کاپیتان تیم‌های ملی خود بودند و هر دو برای لس‌آنجلس گلکسی و منچستر یونایتد بازی کرده‌اند. آن‌ها همچنین در باشگاه پاریسن ژرمن با هم همبازی بوده‌اند.

گفتنی است؛ در بازی دیروز انگلستان و سوئد، تیم ملی انگلستان توانست با دو گل تیم ملی سوئد را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی صعود کند.

باخت زلاتان در شرط‌‌بندی با دیوید بکهام +عکس

انتهای پیام/

شرط‌بندی زلاتان و بکهام در اینستاگرام +عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.