وضعیت اسف‌بار بی‌خانمان‌ها در انگلیس

گزارش ایندیپندنت از وضعیت متاثرکننده بی‌خانمان‌های انگلیسی نشان می‌دهد این افراد به لحاظ قانونی از داشتن مسکن مناسب، مراقبت‌های بهداشتی و سایر حمایت‌های لازم محروم هستند.

وضعیت اسف بار بی خانمان ها در انگلیسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی درباره وضعیت نابسامان بی‌خانمان‌ها در این کشور نوشت:

بی‌خانمان‌ها در خیابان‌های ما در حال جان دادن هستند در حالیکه آنها مثل بقیه سزاوار احترامند. اینکه شب سرپناهی نداشته باشید، بسیار وحشتناک است. سرما، تنهایی و ناامیدی! اگر بیماری سختی هم داشته باشید که دیگر هیچ.

همچنان شاهدیم که  بی‌خانمان‌ها در خیابان‌های انگلیس می‌میرند. در پارک‌ها، جلوی در خانه‌های ما و کسانی که خوش شانس‌تر باشند در اقامتگاه‌هایی بدون امکانات کافی و البته در سختی و رنج!

به سختی می‌توان آمار دقیقی از تعداد افرادی که چنین می‌میرند ارائه کرد. بدون شک میزان بی‌خانمانی طی سالهای اخیر افزایش داشته است. گزارش‌ها نشان می‌دهد کارگران ساده بیشترین میزان مرگ و میر را داشته‌اند.



داده‌ها حاکی از آن هستند که سن میانگین مرگ یک بی‌خانمان حدود 47 سال است و آنها 6 برابر کسانی که خانه دارند به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند، 4 برابر آنها بستری می‌شوند و طول بستری شدنشان نیز سه برابر دیگران است.

ایندیپندنت در پایان با انتقاد از بی‌توجهی دولت انگلیس به معضل بی‌خانمان‌ها نوشته است: همچنان در انگلیس آن هم در سال 2018 بی‌خانمان‌های بیمار از مراقبت‌های بهداشتی بی‌بهره‌اند و در روزها، هفته‌ها و ماه‌های آخر عمرشان حمایت‌های لازم از آنان صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، فقر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار