رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:

المپیک آسیایی آماده درخشش بانوان نهاوندی است

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: بانوان ورزشکار نهاوندی با تلاش زیاد تاکنون ۳  سهمیه المپیک آسیایی را در رشته های مختلف کسب کرده اند.

المپیک آسیایی آماده درخشش بانوان نهاوندی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهرداد سعدی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند، اظهار داشت: تا کنون بانوان ورزشکار نهاوندی ۳ سهمیه المپیک آسیایی در رشته های  جودو، کوارش را کسب کردند و یک نفر نیز به اردوی    انتخابی تیم ملی فوتبال کشور راه یافت.

وی گفت: زهرا خواجوی بانوی فوتبالیست نهاوندی به ​​​​​​​​​​​اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال که از ۲۲ تیر ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود دعوت شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود:  تلاش بانوان ورزشکار نهاوندی در کسب سه سهمیه المپیک آسیایی جاکارتا نوید کسب مدال های رنگارنگی را برای تیم ملی می دهد.

 سعدی‌نژاد اظهار داشت: بانوان ورزشکار نهاوندی در رشته های مختلف ورزشی در سالهای اخیر پیشرفت های خوبی در سطح ملی داشته اند به طوری که طی روز گذشته و هفته‌های اخیر این بانوان ورزشکار  موفق به کسب سه سهمیه ورود به بازیهای المپیک آسیایی  ۲۰۱۸ درجاکارتا شده اند.

وی  بیان کرد: پیش از این خانم  مبینا عزیزی جودوکار نهاوندی و خانم آذر کولیوند در مسابقات انتخابی که در شهرستان بجنورد انجام شد موفق به کسب سهمیه  به همراه تیم ملی کوراش برای اعزام به  این مسابقات شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به زحمات مژگان کولیوند مربی تیم بانوان نهاوندی گفت: لیلا سیاوشی ورزشکار زن نهاوندی نیز موفق به کسب سهمیه المپیک جاکارتا به‌عنوان نماینده شهرستان و جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: در سال های اخیرحضور بانوان در  ورزش سطح اول ایران و آسیا می‌تواند نقطه قوتی برای شهرستان  و ترویج دختران نوجوان به ورزش قهرمانی باشد.

سعدی‌نژاد اظهار داشت:  شروع مسابقات و بازیهای  المپیک آسیایی جاکارتا ۲۷ مرداد الی ۱۱ شهریورماه سال جاری به میزبانی جاکارتا در کشور اندونزی می باشد.

انتهای پیام/ص.ف

درخشش بانوان نهاوندی در المپیک آسیایی

برچسب ها: فیفا ، سوارکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.