جام جهانی ۲۰۱۸؛

کاستاریکا سرمربی خود را جواب کرد

پس از نتایج ضعیف تیم ملی کاستاریکا در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸، فدراسیون فوتبال این کشور با سرمربی تیم قطع همکاری کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق اعلام وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال کاستاریکا پس از نتایج ضعیف تیم ملی این کشور در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، این فدراسیون تصمیم گرفته است که قرارداد اسکار رامیرز را تمدید نکند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

این تصمیم روز چهارشنبه در جلسه کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کاستاریکا گرفته شد. رامیرز از سال 2015 هدایت تیم کاستاریکا را بر عهده داشت وتحت رهبری او، این تیم به جام جهانی روسیه راه یافت.

رادلوفو ویالوبوس رئیس فدراسیون فوتبال کاستاریکا گفت:"قرارداد اسکار پس از بازی برابر سوئیس به پایان رسید و کمیته اجرایی با تصمیم تمدید قرارداد او موافقت نکرد. من می خواهم از این مربی برای تمام تلاش هایش تشکر کنم. "

به گفته وی، فدراسیون تا سپتامبر سعی خواهد کرد تا سرمربی جدیدی را معرفی کند اما برای تصمیمی مناسب ،خود را به هیچ تاریخی محدود نخواهد کرد.


در جام جهانی 2018، تیم کاستاریکا که در گروه E بازی می کرد، دو شکست برابر تیم های صربستان (0: 1) و برزیل (2: 2) داشت و با سوئیس 2-2 مساوی کرد. در نتیجه، کاستاریکانی ها با یک امتیاز در جایگاه آخر گروه گرفتند و از مسابقات حذف شدند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/


اسکار رامیرز برکنار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار