تمجید رئيس فدراسیون فوتبال ژاپن از سرمربی تیم ملی این کشور

رئيس فدراسیون فوتبال ژاپن عملکرد نيشينو، سرمربی تیم ملی این کشور در مسابقات جام جهانی 2018 را «موفقیتی چشمگیر» توصیف کرد.


تمجید رئيس فدراسیون فوتبال ژاپن از سرمربی تیم ملی این کشوربه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «کوزو تاسیما» رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن راهیابی تیم ملی فوتبال این کشور به مرحله حذفی جام جهانی 2018 و ارائه بازی زیبا برابر بلژیک را «موفقیتی چشمگیر» برای نیشینو(سرمربی ژاپن) دانست.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید

تیم ملی ژاپن روز دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی 2018 در حالی 2-0 از بلژیک پیش بود در نهایت 3: 2 شکست خورد و حذف شد.
تاسیما پس از این بازی به خبرنگاران گفت: "ما کاملا می دانستیم که برابر چه حریفی بازی می کنیم. و این واقعیت که ما توانستیم برای 90 دقیقه از آن لذت ببریم عالی بود". ما تیمی صمیمی داشتیم، مربی مورد اعتماد بازیکنان و فدراسیون بود.ما در جام جهانی پیروزی هایی به دست آورده ایم. ممکن است در بازی با بلژیک ها نتیجه متفاوتی رقم خورده باشد، اما ما فکر می کنیم که آنها خوب عمل کردند."

وی افزود: "ما نه تنها به یک هشتم نهایی رسیدیم، بلکه تجربه و نحوه آماده سازی خود در مسابقات پیشین را تجزیه و تحلیل کردیم. این مربی به موفقیت های چشمگیری دست یافته است، ما باید درباره استراتژی بیشتر برای چگونگی مربیگری تیم صحبت کنیم. "
گفتنی است،در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018، بلژیکی ها مقابل تیم ملی برزیلی بازی خواهند کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

هازارد بهترین بازیکن دیدار بلژیک و ژاپن

بلژیک 3 - 2 ژاپن /هاراگیری به سبک سامورایی در روسیه 2018 +فیلم


انتهای پیام/


موفقیت چشمگیر سرمربی ژاپن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۲ تير ۱۳۹۷
بین تیم های آسیایی این ژاپن بود که به بهترین نحو ممکن، آبرو داری کرد..
به امید روزی که تیم ملی ما هم از بازی مستقیم دست برداره و بتونه مثل ژاپن از خط دفاع، بازی سازی کنه و یه بازی تیمی خوب ارایه بده...
آخرین اخبار