روایت گاردین از تاکتیک متفاوت بیرانوند برای مهار پنالتی رونالدو

سایت نشریه معتبر گاردین نوشت بیرانوند برای مهار ضربه پنالتی رونالدو از تاکتیکی متفاوت با دیگر دروازه بان های جام جهانی 2018 استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت نشریه گاردین در گزارشی به عملکرد دروازه بان های تیم های حاضر در جام جهانی 2018 برای مهار ضربات پنالتی پرداخت و در این میان تاکتیک علیرضا بیرانوند را متفاوت دانست.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


گاردین با اشاره به این قانون که « در ضربات پنالتی دروازه بان ها باید تا هنگامی که بازیکن ضربه را می زند، روی خط دروازه بایستند» ،نوشت این قانون در دو بازی مرحله یک هشتم نهایی روز یکشنبه رعایت نشد.
عکس های صحنه های پنالتی نشان می دهد که ایگور آکنفیف گلر روسیه، کاسپر اشمایکل دروازه بان دانمارک و دنیل سوباسیچ دروازه بان کرواسی کاملا از خط وسط دروازه بیرون بودند. این سه دروازه بان موفق شدند از 15 پنالتی زده شده 7 پنالتی را مهار کنند .داوید دخیا دروازه بان اسپانیا، با وجود استفاده از همان تاکتیک ها، نتوانست هیچ ضربه پنالتی ای را مهار کند.


گاردین در ادامه با اشاره به بازی ایران و پرتغال و ضربه پنالتی رونالدو نوشت، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایران، هنگامی که با پنالتی کریستیانو رونالدو در مرحله گروهی روبرو شد، تاکتیک بسیار متفاوتی را به کار گرفت. دروازه بان ایران پشت خط دروازه ایستاد و تصمیم گرفت وقتی کاپیتان پرتغال ضربه می زند به سمت توپ حرکت کند. این روش غیر متعارف نتیجه داد و بیرانوند پنالتی را مهار کرد.

 

بیشتر بخوانید:

علیرضا بیرانوند دومین دروازه بان برتر دور گروهی جام جهانی ۲۰۱۸


انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.


روش نامتعارف بیرانوند در مهار پنالتی بیرانوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار