معاون مدیرکل سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

اسباب بازی‌های بخش تجاری، محور تولیدات ما نیست

معاون مدیرکل سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون اسباب بازی‌هایی را تولید می‌کند که بخش خصوصی به تولید آن علاقه‌ای ندارد و شاهد بازار رقابتی نیستیم.

 امیر حسن سلام زاده معاون مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه اسباب بازی گفت: امسال سال خوبی از نظر تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود به دلیل اینکه ما در طی یک سال و نیم گذشته ایده هایی را خریداری کردیم و  به ثبت رساندیم که در حال حاضر آمادگی تولید انبوه در کشور را دارد.

وی افزود: با تغییر مدیریتی در بخش سرگرمی های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و افزایش بودجه ای که در این بخش داشتیم، امسال یکی از سال های شاخص در حوزه تولید اسباب بازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود.

معاون مدیر کل سرگرمی های  سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به طرح های رسیده به این مرکز در زمینه تولید اسباب بازی بیان کرد:تمام طرح هایی که برای تولید اسباب بازی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسیده است،طرح های جدید هستند که از این میان 7 تا 8 طرح ، بکر و جالب است.

وی با اشاره به برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تولیدات داخلی در برابر اسباب بازی های خارجی گفت: آنچه بخش تجاری کشور در زمینه اسباب بازی تولید می کند، محور تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیست چرا که این مرکز اسباب بازی هایی را تولید می کند که تولید کانون است و از یک سو بخش های داخلی  طرح هایی را تولید می کنند که بخش خصوصی به تولید آن علاقه ای ندارد بنابراین هیچگونه بازار رقابتی در این حوزه به وجود نمی آید و ما یک حوزه خالی را پوشش می دهیم.

سلام زاده با بیان اینکه تولید کننده داخلی در حوزه هایی از تولید اسباب بازی که بازار رقابت دارند فعالیت می کنند، ادامه داد:فعالیت آنها در این حوزه مایه مباهات است البته تولید کنندگان داخلی ما در حوزه اسباب بازی های مشابه، توان رقابت با تولید کنندگان خارجی را ندارند.

انتهای پیام/

چرا تولید کنندگان اسباب بازی های داخلی توان رقابت با تولید کنندگان خارجی را ندارند؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.