اظهارات سرمربیان برزیل و مکزیک پیش از دیدار در جام جهانی

سرمربیان 2 تیم برزیل و مکزیک پیش از دیدار تیمشان در در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی پاسخگوی خبرنگاران بودند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیته سرمربی تیم ملی برزیل نیز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مکزیک گفت: عملکرد نیمار به طور متوسط از عملکرد سایر هم تیمی هایش فراتر رفته است اما این عملکرد در حد و اندازه بازیکن توانمندی مانند نیمار نمی باشد و باید تمرینات بیشتری انجام دهد تا به اوج آمادگی خود برسد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او در ادامه گفت: فیلیپ کوتینیو به عنوان قهرمان  مسابقات در میان دیگر هم تیمی های خود عملکرد رو به پیشرفت و صعودی داشته است و اگر از او بیشتر استفاده شود برای تیمش موفقیت های زیادی به همرا خواهد داشت.

همچنین گفت: پیشرفت هایی در تیم برزیل وجود دارد اما انتظار می رود که این تیم همچنان به پیشرفت خود ادامه دهد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

او درباره  قدرت تیم مکزیک گفت: تیم ملی مکزیک با شکست دادن تیم ملی  آلمان نشان داد تیم بسیار سختی است و باید در مقابل مکزیکی ها یک بازی قوی به نمایش گذاشت و از تمام برتری های تیمی خود درباره مکزیک استفاده کنیم.

تنها مهاجم قابل توجه برزیل در حال حاضر مارسلو است که پیش از این در بازی برابر صربستان با اسپاسم عضلانی روبه رو شد. تیته مربی تیم ملی برزیل اعتقاد دارد که مارسلو آمادگی جسمانی اش به حد مطلوب نرسیده است و نمی تواند در گرمای روسیه که احتمالا از 34 درجه فراتر برود یک بازی را به طور کامل برای برزیل وارد میدان شود.

** خوان کارلوس اوسوریو سرمربی مکزیک نیز بیان کرد: در بازی امروز مکزیک سعی بر این خواهد داشت که حفظ توپ خوبی در میانه میدان داشته باشد و از بازی در عمق خود داری کند که در این امر از برزیل بهتر خواهیم بود.

** تیاگو  مدافع برزیل در مصاحبه ای درباره دیدار امروزش با مکزیک اذعان داشت: تکامل تیم ملی برزیل به نسبت اولین بازی بسیار بالاتر رفته و چشمگیر تر بوده است ،تیم در آمادگی کامل به سر می برد و قصد داریم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

او ادامه داد: برزیل برای بازیدر مقابل مکزیک یک برنامه ریزی کامل و دقیق دارد و امروز (دوشنبه) یک روز فوق العاده برای برزیل خواهد بود ، نیمار نیز که درخشش چندان خوبی در بازی های اخیر نداشته است در دیدار مقابل مکزیک در کنار سایر هم تیمی های خود بهترین عملکرد خود را خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات تیته و تیاگو درباره بازی امروز مقابل مکزیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار