استقبال 5 میلیون نفر از «فستیوال های هواداران» در جام جهانی 2018

بر اساس اعلام مقامات فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا)، تا کنون 5 میلیون نفر از جشنواره های هواداران در جام جهانی 2018 دیدن کرده اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطما سامورا دبیرکل فیفا اعلام کرد تا کنون 5 میلیون نفر از «فستیوال های هواداران» فیفا در جام جهانی 2018 دیدن کرده اند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


سامورا در توئیتر رسمی خود نوشت: "تا کنون 5 میلیون نفر از جشنواره هواداران فیفا در روسیه دیدن کرده اند و من به 11 شهر میزبان بابت این سازماندهی عالی تبریک می گویم."
مناطق اختصاص یافته به فستیوال های هواداران، تنها محل هایی هستند که خارج از ورزشگاه های میزبان جام جهانی2018، امکان تماشای مسابقات را برای هواداران فراهم می کنند و علاوه بر آن در این محل ها برنامه های جذاب دیگری مانند موسیقی های محلی اجرا می شود.

مسابقات جام جهانی فوتبال برای اولین بار در روسیه از 14 ژوئن تا 15 ژوئیه برگزار می شود. این مسابقات در 11 شهر مسکو، سن پترزبورگ، ولگوگراد، اکاترینبورگ، کازان، کالینینگراد، نیژنی نووگورود، روستوف ، سامارا، سارانسک و سوچی انجام می شود و مکان های جشنواره هواداران فیفا در همه شهرهای میزبان باز است.

بیشتر بخوانید:

درصد شانس قهرمانی تیم‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

واکنش کی روش به رفتار بازیکنان پرتغال

انتهای پیام/

استقبال گسترده از جشنواره های فیفا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار