یادواره شهدای شهرستان مهریز برگزار شد

یادواره ۳۱۳ شهید شهرستان مهریز، هفتم تیرماه ۹۷ در حسینیه وحدت این شهرستان با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا و عده کثیری از مردم برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار رضا عبداللهی، معاونت طرح وبرنامه ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین شب از برگزاری یادواره 313 شهید با بیان اینکه جبهه مقاومت در عراق و سوریه از جمهوری اسلامی الگوبرداری می‌کنند خاطرنشان کرد: گردان‌های مختلف در منطقه خاورمیانه از جمله حشدالشعبی در عراق، حزب الله لبنان و حماس در فلسطین، حیدریون، زینبیون و علویون در پاکستان و افغانستان و دیگر مناطق خاورمیانه با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران توانسته اند در مقابل دشمنان خود مقاومت کنند و ان شاء الله در یمن نیز این اتفاق خواهد افتاد و عربستان سعودی شکست خواهد خورد.

وی لازمه حل مشکلات اقتصادی کشور را توجه به تولید و توان داخلی دانست و گفت: در طول ۴ دهه گذشته و با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌های دشمنان، انقلاب اسلامی توانست به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

عبداللهی ادامه داد: قبل از انقلاب پزشک‌های هندی و پاکستانی در کشور ما به امر طبابت مشغول بودند، اما در حال حاضر فرزندان این سرزمین در رشته‌های مختلف علمی به ویژه پزشکی مشغول به تحصیل و خدمت گزاری به مردم هستند و نیز در زمینه فناوری نانو، فناوری هسته‌ای و اطلاعات توانسته ایم به موفقیت‌های بی بدیل و بی نظیری در سطح جهان دست یابیم.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به انقلاب اسلامی توسط مردم و برچیده شدن رژیم پهلوی تاکید کرد: دشمن در صدد شکاف در بین ملت و نظام است و برای ایجاد اختلاف و در نهایت براندازی این نظام شبانه روز تلاش می‌کند، ولی با هوشیاری مردم همیشه در صحنه و رهبری‌های مقام معظم رهبری، دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.

معاونت طرح وبرنامه ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مدیریت جهادی و انقلابی گری و تکیه بر توان داخل تنها راه نجات کشور در برابر توطئه‌های دشمنان است و از آنجایی که اروپا و امریکا دو لبه یک قیچی هستند، هر دو منفعت طلب و غیر قابل اعتمادند.

در ادامه این مراسم، اجرای سرود توسط گروه سرود رهپویان حرم، اجرای تئاتر توسط انجمن نمایش شهرستان مهریز و اجرای ترانه «من انقلابی ام» توسط هنرمند یزدی، محمدرضا حجتی از برنامه‌های جنبی این یادواره بود.

یادواره شهدای شهرستان مهریز برگزار شد

یادواره شهدای شهرستان مهریز برگزار شد

یادواره شهدای شهرستان مهریز برگزار شد

انتهای پیام/ص

یادواره 313 شهید مهریز

برچسب ها: یادواره ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.