کواکبیان در همایش ملی خانه احزاب:

افرادی که فکر می‌کنند دولت روحانی کارش قبل سه سال تمام‌ می‌شود کور خوانده‌اند

دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: برخی‌ها که تصور کرده اند که دولت روحانی قبل از سه سال کارش تمام می‌شود، اما کور خوانده اند.

افرادی که فکر می‌کنند دولت روحانی کارش قبل سه سال تمام‌ می‌شود کور خوانده‌اندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری عصر امروز در همایش ملی احزاب ایران اظهار کرد: اگر قصد خدمت  به مردم را داشته باشیم، بنابر فرموده شهید بهشتی تحزب می‌تواند معبد و عبادتگاه ما باشد، اما اکنون هیچ حزبی نقشی بسزایی در سیاست خارجی ندارد و اخیرا نیز برخی از اصلاح طلبان می‌گویند ما باید با آمریکا مذاکره کنیم وجمع دیگری هم می‌گویند چنین مذاکره‌ای نماد ذلت است لذا حداقل در خانه احزاب باید درباره این مسائل بحث‌های تخصصی انجام دهیم.

کواکبیان بیان کرد: مهمتر از قانون احزاب، قانون انتخابات است که اگر مورد اصلاح قرار نگیرد حزب در این کشور رشد نخواهد کرد لذا تلاش می‌کنیم تا پایان دوره مجلس دهم اصلاحیه‌ای جدی روی قانون انتخابات صورت دهیم چراکه قانون انتخابات و قانون احزاب ما مشکلات فراوانی دارد.

دبیرکل حزب مردم سالاری خاطر نشان کرد: حزب در مجلس جایگاهی ندارد و عده‌ای در مجلس با ما عکس یادگاری گرفتند، اما زنبیل شان را جای دیگری گذاشتند همپنین برخی‌ها که تصور کرده اند که دولت روحانی قبل از سه سال کارش تمام می‌شود، اما کور خوانده اند و دولت نیز باید جنب و جوش بیشتری داشته باشد و در مسائل مختلف چابک‌تر عمل کند چرا که ما دچار جنگ تمام عیار اقتصادی با دنیا هستیم.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: امروز فضای کشور فوتبالی است و از طرف دیگر عده‌ای هم تصور می‌کنند مسابقات باشگاهی و انتخاباتی تمام نشده در حالیکه اکنون تیم ملی مهم است و باید از کشورمان در برابر دشمنان دفاع کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:، چون من رئیس گروه دوستی ایران و پرتغال هستم، پیشنهاد می‌کنم کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال را به عنوان شهروند افتخاری ایران به رسمیت بشناسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۱ تير ۱۳۹۷
امیدوارم مشکلات اقتصادی بر طرف شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۱ تير ۱۳۹۷
گرانی بیکاری فقر مهمترین مسائلی هستند که باید به انها رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۰ تير ۱۳۹۷
علی برکت ا...
Germany
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۰ تير ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۷ تير ۱۳۹۷
چرا جلوی ورود کالاهای غیر ضروری به کشور گرفته نمیشه تا اوضاع تولیدات داخلی رونق بگیره