ظاهر Pixel 3 و Pixel 3 XL فاش شد +فیلم

ویدئوها و عکس‌های واقعی منتشر شده از Pixel 3 و Pixel 3 XL ظاهر این دو گوشی را برای ما مشخص کردند.

ظاهر pixel 3 و pixel 3 xl فاش شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل در حال آماده‌سازی خود برای عرضه پرچمداران سال 2018 خود می‌باشد که معمولا در اوایل اکتبر اتفاق می‌افتد اما با فاش شدن ویدئوها و تصاویر واقعی pixel 3 و pixel 3 xl مشخص شد که رندرهای این گوشی چه ظاهری خواهند داشت. این تصاویر و فیلم‌ها تأیید می‌کنند که pixel 3 پیشانی ساده‌ای خواهد داشت در حالی که مدل pixel 3 xl دارای بریدگی معروف این روزها در بالای صفحه خود خواهد بود. هر دو گوشی بر خلاف پرچمداران امروزی دارای یک سنسور دوربین هستند و این خبر از نپیوستن گوگل به جرگه دیگر سازندگان اسمارت‌فون در زمینه دوربین‌های دوگانه است. 

مدل pixel 3 شرکت گوگل صفحه نمایشی 5.4 اینچی با وضوح تصویر 18:9 خواهد داشت. در کنار اسپیکر مکالمه گوشی، سه حفره هم دیده می‌شود که انتظار می‌رود برای دوربین، سنسور مجاوت و چراغ led نوتیفیکیشن باشد. شاید هم دو حفره آن مربوط به دوربین سلفی دوگانه باشد.

مدل pixel 3 xl این شرکت هم با توجه به ضخامت بالای دوربین، ضخامت بیشتری نسبت به مدل کوچکتر خود دارد. نمایشگر این گوشی 6.2 اینچ به همراه بریدگی بالای صفحه خواهد بود که بین این بریدگی بالای صفحه، اسپیکر مکالمه و سنسورها و دوربین دستگاه جا داده شده‌اند.

هر دو اسمارت‌فون آینده غول اینترنتی جهان با پردازنده اسنپدراگون 845 و اندروید p عرضه خواهند شد. پنل نمایشگر مدل سال گذشته، pixel 2 پنل oled داشت پس می‌توان این انتظار را داشت که هر دو مدل امسال این شرکت هم دارای این پنل‌ها برای نمایشگر خود باشند.

گفتنی است؛ سری مدل‌های pixel و pixel 2 در 4 اکتبر معرفی شدند پس می‌توان انتظار داشت که سری pixel 3 هم در همین تاریخ و یا کمی دیرتر به طور رسمی معرفی شود.

در ادامه تصاویر و فیلم‌های فاش شده از رندرهای این گوشی‌ها را مشاهده کنید.

ظاهر pixel 3 و pixel 3 xl فاش شد +فیلم

ظاهر pixel 3 و pixel 3 xl فاش شد +فیلم

ظاهر Pixel 3 و Pixel 3 XL فاش شد +فیلم

ظاهر Pixel 3 و Pixel 3 XL فاش شد +فیلم

ظاهر Pixel 3 و Pixel 3 XL فاش شد +فیلم

ظاهر Pixel 3 و Pixel 3 XL فاش شد +فیلم

ظاهر Pixel 3 و Pixel 3 XL فاش شد +فیلم

انتهای پیام/

تصاویر فاش شده از پرچمداران گوگل +فیلم

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی گوگل تاریخ مرگ را دقیق پیش‌بینی می‌کند

۱۷ گوشی جدید به گوشی‌های مناسب کسب‌وکار اضافه شد

دو ویژگی Pixel 3 و Pixel 3 XL از طرف گوگل تأیید شدند +تصاویر

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار