آگاه سازی الگوی مصرف در جامعه و بین مدیران / لزوم اجرای تبصره ۳ برای مشترکین پرمصرف

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد بر آگاه سازی الگوی مصرف در جامعه و بین مدیران و فعالیت مردم در بحث آگاه سازی تاکید کرد.

جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  با اشاره به آگاه سازی شهروندان در زمینه اصلاح الگوی مصرف گفت:هر شهروند باید یک رسانه باشد و ضمن آگاه سازی خود، دیگران را نیز در زمینه مدیریت مصرف آگاه کند.

جوادیان زاده افزود: برای پیشرفت در اصلاح الگوی مصرف و ترویج فرهنگ صرفه جویی در جامعه باید مدیران با مردم صادق باشند و این صداقت است که موجب پیشرفت می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با اشاره به تهیه طرح صد درصد مدیریت مصرف تصریح کرد:امیدواریم با اجرای طرح صد درصد مدیریت مصرف بتوانیم در زمینه کشاورزی ۵۰ درصد، بخش صنعت ۳۰ درصد و در بخش شرب و بهداشت ۲۰ درصد کاهش مصرف آب را داشته باشیم.

وی تبصره سه را برای مشترکین پر مصرف الزامی دانست و تاکید کرد:برای مدیریت مصرف می‌توانیم طرح تبصره ۳ را برای مشترکین پرمصرف اجرا کنیم و می‌تواند در صرفه جویی آب بسیار موثر باشد.

جوادیان زاده بیشترین چاه‌های غیرمجاز را در منطقه شیرکوه عنوان کرد و افزود:بیشتر چاه‌های غیرمجاز در باغات و ویلا‌های منطقه شیرکوه می‌باشد، ولی اولویت با چاه‌های غیرمجاز در زمینه صنعت و گلخانه‌ها است که طبق قوانین با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ا

اجرای طرح صد درصد مدیریت مصرف آب در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار