اشرف غنی: هدف اساسی ما تامین صلح و ایجاد فضای امن در کشور است

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در آغاز سلسلۀ دیدارهایش با والیان این کشور، با والیان ولایات لوگر، پکتیا، میدان وردک، خوست و غزنی و معاون والی زابل دیدار کرد.

اشرف غنی: هدف اساسی ما تامین صلح و ایجاد فضای امن در کشور استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در آغاز سلسلۀ دیدارهایش با والیان این کشور، با والیان ولایات لوگر، پکتیا، میدان وردک، خوست و غزنی و معاون والی زابل دیدار کرد.

در این دیدار که در ارگ ریاست جمهوری انجام شد، اشرف غنی گزارش های والیان متذکره را در رابطه به مدیریت روزهای آتش بس و همچنین طرح و پیشنهادات شان را در خصوص صلح و انکشاف ولایات متذکره، استماع نمود و از ابتکارات شان در خصوص مدیریت بهتر آتش بس که بر اساس فتوای متفقۀ علمای کشور و حمایت مردم برقرار گردید تشکر کرد.

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان گفت که هدف اساسی ما تامین صلح و ایجاد فضای امن در کشور می باشد، تا پروژه های عمرانی و زیربنایی به گونه درست تطبیق شوند و مردم ما در فضای امن و آرامش بسر برند.

رئیس جمهور غنی در این دیدار، به والیان مذکور دستور داد تا علاوه بر مدیریت آتش بس، در راستای تطبیق پروژه های انکشافی تلاش نمایند و همچنین طرح ها و برنامه های جدید خویش را بخاطر بهبود وضعیت زندگی مردم از طریق ادارۀ مستقل ارگان های محل با ریاست جمهوری شریک سازند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار